Funkmasterfleksnes Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kjøp for all del snapbacks fra mltd, har bestillt derfra en rekke ganger; pålitelig, levering på rundt 4-5 dager, hyggelig fraktpris, rabattkuponger hvis du leter rundt på siden, flottflott Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Fant en sekk jeg har litt lyst på, som kanskje kunne vært interessant for dere som sysler med gatebekledning. http://duluthpack.co...anvas-backpacks Fet! Er ute etter noe lignende selv, siden skolen på død og liv skulle ha tilbake datasekken vi fikk. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Denne tråden trenger en bump! Noen som har sett eller kjøpt seg noe nytt og fresht på ferie de vil vise frem? Eller sitter bare alle hjemme og slaber for tour de france som meg? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Skal til Roma og Valencia snart, må bli noe nytt da.. Tips? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Denne tråden trenger en bump! Noen som har sett eller kjøpt seg noe nytt og fresht på ferie de vil vise frem? Eller sitter bare alle hjemme og slaber for tour de france som meg? Kom hjem fra ferie i Edinburgh, Blackpool, London og Paris i går. Kjøpte en grå crewneck fra Carharrt, billig klokke fra Timex, sekk fra Eastpak og Adidas Busenitz. Får se om jeg gidder å ordne bilder. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ble et par Supra Skytop Red Carpet's. Er vel det eneste som er verdt å nevne. Var ikke så veldig mye streetwear på Hawaii Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Jaja, de er jo kule nok. Fant faktisk overraskede få streetwearbutikker, og ingen hadde Nike SB Koston One i min størrelse. Hadde feilberegnet budsjettet litt også, så ble ikke så mye shopping. Men Adidas Busenitz er jeg rimelig fornøyd med. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Kjøpt meg Koston One's for en uke siden, som allerede har fått kjørt seg litt. De er ganske konfortable, jeg står/går mye på jobb og de slår lett knockout på Authentics. Ellers var det salg på Stress denne helgen, så det ble en genser fra Stüssy og en oxford fra Carhartt. Endret 6. juli 2011 av Kanye West Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Misunnelig. På Focus i Edinburgh hadde de de kun i små størrelser, i London fant jeg de ikke, og i Paris hadde de de kun i for store størrelser. Fikk dog prøvd de, og må si de var både lekre og behagelige. Her er dog Busenitzene jeg fikk kjøpt i Paris. Vet det er delte meninger om tunga, men jeg digger den. 1 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Busenitzene er ganske smoothe de og Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Ja, ble forelsket da jeg så den marineblå SS10 -utgaven i fjor. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=24928 Vurdere å kjøpe dem til 399 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Vurderer faktisk det selv. Er jo 40,- mindre enn det jeg betalte for mine i Paris. Så på de der også, men siden de kun hadde de i en strl. for stor for meg ble det de grå. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Nike Air Max 90. Hvordan er de å gå med i lengre tid? De er jo ikke akkurat pene, men har faktisk begynt å like dem litt i det siste og vurderer dem til situasjoner der jeg skal gå og stå over lengre tid. Hadde med meg mine Adidas Double Play på ferie i ni dager, og der gikk vi vel sikkert 7-8 timer hver dag, noe som man kjente godt i føttene. Kunne derfor tenkt meg noen sko som er behagelige, selv etter flere timer. Endret 11. juli 2011 av KongKake Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Man blir jo sliten i beina uanz sko tror jeg. Men Skechers er vel best Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Bruker Air Max 90 på jobb selv. Jobber på expert, så går mye. Ikke noe problem å gå med over lengre tid Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Butikker i Roma og Valencia, anyone? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Må ha meg et par nye sko nå, noen som har noe å anbefale? Fikk litt lyst på et par blå Janoski. Noen som vet hvor man kan få tak i disse? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Bruker Air Max 90 på jobb selv. Jobber på expert, så går mye. Ikke noe problem å gå med over lengre tid Takk for svar! Da skal jeg prøve å få tak i et par med Air Max 90. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Må ha meg et par nye sko nå, noen som har noe å anbefale? Fikk litt lyst på et par blå Janoski. Noen som vet hvor man kan få tak i disse? caliroots.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå