Homme Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Minner veldig om Adidas x Ransom sine Valley, vet ikke helt om jeg liker de eller ikke. Har av en eller annen grunn noe i mot Vans.. PatrickB: Stygge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Er egnetlig ikke så veldig fan av Vans selv, forbinder dem med emos. Men det jeg har sett fra dem i det siste synes jeg ser ganske så bra ut egentlig. Kunne tenkt meg det paret jeg akkurat postet. Har faktisk ikke kjøpt noen flere kicks enn Alife'sa jeg kjøpte i januar i år. Men skal til Edinburgh, Blackpool, London og Paris om en månedes tid, og da bør det bli noe shopping. Endret 1. juni 2011 av KongKake Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Tenkte jeg kunne poste mine nyeste innkjøp. Vans Chukka Low WeSC Magnus Hooded Jacket Hva synes dere? Endret 1. juni 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Noen som veit om noen kule skinnjakker i svart ? som ikke koster 5k... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vans har kommet med mye bra i det siste. De var faktisk jævlig kule. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nytt fra Nike. Blazer Mid's http://hypebeast.com/2011/06/nike-blazer-mid-sb/ Usikker på hva jeg synes om glidelås og den store hvite sålen forran. Endret 3. juni 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Hadde vært fete uten gigatuppen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Lurer på å kjøpe Nike SB Eric Koston på Focus Pocus i Edinburgh om de har de der når jeg skal dit i slutten av måneden: Skater nesten aldri lenger, og gjør jeg det er det for transportens skyld, men herregud, de skoene der er så sinnsykt fete. Og i UK koster dem jo 300 - 400 mindre enn i Norge. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Bestillte noen nye snapbacks idag: Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Lurer på å kjøpe Nike SB Eric Koston på Focus Pocus i Edinburgh om de har de der når jeg skal dit i slutten av måneden: Skater nesten aldri lenger, og gjør jeg det er det for transportens skyld, men herregud, de skoene der er så sinnsykt fete. Og i UK koster dem jo 300 - 400 mindre enn i Norge. Hvor i Norge selges disse? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Junkyard.no har de i rødt og sort, Steez.no har de i rødt. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Noen som vet hvordan Adidas windbreaker jakkene ser ut i real life? Tenkte å kjøpe meg en svart windbreaker og muligens en rød. Prisen var jo ikke avskrekkende hos karmaloop. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fryktelig lenge siden jeg har vert innom her nå. Uansett, kjøpte meg et par Janoskis i helgen. Lenke til kommentar
TheRiddler Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har akkurat bestilt sko av denne typen Hummel "Stadil High Canvas". Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fant en sekk jeg har litt lyst på, som kanskje kunne vært interessant for dere som sysler med gatebekledning. http://duluthpack.com/school-campus/backpacks-bags/rugged-leather-canvas-backpacks Lenke til kommentar
huggy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Noen som vet om noen sider som selger kule capser med hull/størelsegreie bak? Lei new era fitteds -.- Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Karmaloop MLTD Caliroots Finner nok en del her. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det heter snapback btw. Kan anbefale Karmaloop, de selger MItchell & Ness capser somer ganske fete, men du må belage deg på høy fraktkostnad. Ellers kan du jo sjekke ut 5 panel capser om du har sansen for det, selv digger jeg 5 panel, spess de fra Norse Projects, HUF sine var litt rare i formen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå