Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 I den der kommer du til å se ut som en tryhard pakkis, eller råner. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Vi fikk lenge være i stor grad fri for trolls i denne tråden, men det var jo et spørsmål om tid... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Hva syns dere om denne jakka? edit: Nei faen, de har bare army grønn. Endret 20. april 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Har tråden død helt? Allle på ferie? Viss det er noen her igjen, noen som tilfeldigvis sitter på noe info rundt nye releasen av www.theblackmarkers.com? Var snakk om at siden skulle ned noen dager før verson 2 kom og overtokk, men all aktivtet har død. Både på facebook og driverne er borte fra diverse fora. Btw, intervju med Nakamura http://vimeo.com/22881921 Endret 3. mai 2011 av Homme Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Skytop III. Kan ikke si jeg likte det så godt. Endret 4. mai 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 De ligner jo knapt på verken I eller II. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Får litt Supra Bandit og TK Society Mid vibber av Skytop III. Falt ikke i smak hos meg, i hvert fall. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Tror faktisk jeg kan like dem etter hvert, men de burde ikke gitt dem Skytop-navnet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er ikke fan av de skoa, kan like fargen, den var fresh, men selve skoen faller ikke i smak! High top-sko minner meg så om kurdere og fotballgutter med bling Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Lett vår/sommer -jakke, noen gode tips? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en kul snapback? Endret 8. mai 2011 av Runar Lenke til kommentar
vZ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Er på utkikk etter denne genseren. Sliter med å finne den i nettbutikker både innenlands og utenlands, og de jeg finner har feil størrelse. Leter etter small. Medium kan diskuteres. Large er uaktuelt. Er det mulig å oppdrive denne genseren i noen nettbutikker i Norge, evt Stavanger? Lurer også på om det er to typer av denne genseren? Fleece og hood? Ut i fra bildene ser fleecen "stivere" ut i stoffet, type "vanntett". Analog hoodie wicked green Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en kul snapback? Sole Service og Stress har noen kule fra Norse Projects. Vel og merke om du er i Oslo, hvis ikke kan du jo se på f. eks Caliroots.com. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en kul snapback? F as in Frank Vintage har en del kult. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Janoskis er like sexy som alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fytte rakkern! +1 Fytte rakkern! +1 Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Klarer ikke velge mellom disse!.. Alle tre er jævlig kul. Hvilke av disse 3 mener dere jeg burde gå for? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Du vet det er sommer nå? Men viss du absolutt skal bruke tykke hightops nå, og må velge blandt dem, så gå for de i midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå