Alkaw Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 eBay er fint. http://clothing.shop.ebay.com/Mens-Accessories-/4250/i.html?_nkw=supreme+cap&_catref=1&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m282 Bare vær litt kritisk så du ikke kjøper fake. Med eBay slipper du dessuten toll så lenge du ber selgeren om å putte ned verdien på pakken. Lenke til kommentar
Andrew Jackson Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ingen andre steder, eller? Stoler eller verken forstår noe av ebay, haha! Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Sko fra ebay Og jakke fra junkyard er bestilt! Oh, joy Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg likte skoene veldig godt, men har ikke helt sansen for jakker som ikke har glidelås helt ned. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vet dere det nøyaktige navnet på de grønne skoa? Nike SB something? Jævlig kule! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nike SB Dunk Low tror jeg det er. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Stemmer godt at det er sb dunk lows, men noe mer modellnavn vet jeg ikke Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 I følge tittel på eBay'en heiter dei "Nike SB Dunk Low Premium Pine Green Black DS". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Har bestemt meg for å gi mine Adidas Originals Double Play som jeg kjøpte i fjor en liten oppshining. Aller mest har jeg lyst på noen nye low-tops, men de har holdt seg godt, så satt dem inn med lærbalsam i går, noe som gjorde underverker for fargen. Lissene har jeg klart å ødelegge, så bestilte noen jeg håper har en farge ganske like sålens. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bestile et par sko fra pickyoushoes.com 27. mars. Jeg fikk tracking nummer og det ble sist oppdatert den 7. april med denne meldingen. "We attempted to deliver your item in NORWAY at 9:43 am on April 07, 2011." Hva betyr det? Har de vært på døren? Isåfall, skal de ikke prøve igjen snart, eventuelt legge igjen en hentelappe?? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvis det er UPS forsøker de først en gang (men de pleier å ringe deg på tlf) så går pakken tilbake på lager. Så prøver de en gang #2 og hvis du ikke er hjemme/ikke svarer leverer de på nærmeste postkontor også får du mail om det. 10 dager var dog lenge? Jeg har bestilt litt fra flatspot.com og da kommer pakkene på døren dagen etter! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nå er det en uke siden sist oppdatering, er vel på tide å prøve å få levert pakken igjen? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Groupon rocker fett. Nå har jeg gavekort på parfyme, color line reise (?) haha og Diesel. Trodde det bare var dritt, men er en del bra. Btw Noen som har sett de nye Wu Tang clothsa ? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fikk skoene idag! Får se om jeg poster fit-pics senere. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 hehe hva syntes dere om Doggystyle og Bsa Genser/fleece jakkene da. Må bli garantert mus av det her ? Har aldri følt meg så kjekk da jeg prøvde disse altså. 1 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Er du desperat etter hits på den lille bloggen din eller noe sånt? 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Vel, da skal det ikke mye til for at du skal føle deg kjekk. Spesielt den siste var jo grusom. Ser ut som noe en racerbilsjåfør fra Tysklands luftforsvar kunne brukt. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 haha blir så Win det på skjærtorsdag. Skal til strømstad =D Her skal det ragges. Nei, seriøst tror du nesten må prøve den for at den skal gi deg ståpels. Har en spesiell feeling, akkurat som første skinnjakka du tar på deg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Ja, med den genseren passer du rett inn med de andre rånerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå