Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og tør jeg spørre hva som er galt med lacoste sko?

Etter hva jeg hører, så er de kvalitetsmessig på høyde med sko du får på Din Sko og Økonomisko til et par hundrelapper. Og da er prisene på Lacoste-sko ganske så stive - med mindre du mener at selve merket er verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

For ikke å snakke om at de generelt er mindre pene og gir assosiasjoner til ungdomsskoleelver. Men det er jo subjektivt. Kvalitet er objektivt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Liker jakken :) Men jeg tror ikke jeg kunne pulla den selv, for jeg klarer ikke se for meg hva jeg skulle brukt til en grønn jakke :p

Lenke til kommentar

Skal du ut å fiske med den jakka eller Cookie ? Liker anorak formen, but thats THAT !

Her har du vårens feeeteste jakker som garantert blir damer av. Check it out babies. Jeg har også en Zoo york jakke til overs, som du vet ehh, er til, du vet ! ? :D

Lenke til kommentar

Skal ha et par nye sko til våren. Har sett litt på Alife Everybody Low som de har på salg hos Junkyard, men er litt usikker på fargene (Maroon eller Brown). Ble ikke helt overbevist av noen av dem egentlig, men hva synes folket her? Go eller no go på en av dem?

15083_03_1.jpg

15083_01_1.jpg

Har også sett litt etter Nike Blazer Mid i en blåfarge, men fant ikke den jeg modellen jeg egentlig ville ha. Det nærmeste jeg kom var obsidian/white, men her er jeg veldig usikker på hvordan fargen egentlig er (fant to forskjellige bilder av samme modell). Så, er Nike Blazer Mid obsidian/white slik:

2_22_11blazerfront.jpg

Eller slik:

NI315877-402_thum2_9_77_18701.jpg

Lenke til kommentar

KK: Litt usikker på knappene, ellers fet.

Bestilt:

41-399-large.jpg

I like!

Blir det en aldri så liten review i vesketråden når den ankommer? Skulle hatt en skikkelig duffelbag, da det blir en del av nettopp helgereiser rundt om kring i løpet av året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...