KKake Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Og tør jeg spørre hva som er galt med lacoste sko? De suger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Nuff said! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Og tør jeg spørre hva som er galt med lacoste sko? Etter hva jeg hører, så er de kvalitetsmessig på høyde med sko du får på Din Sko og Økonomisko til et par hundrelapper. Og da er prisene på Lacoste-sko ganske så stive - med mindre du mener at selve merket er verdt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 For ikke å snakke om at de generelt er mindre pene og gir assosiasjoner til ungdomsskoleelver. Men det er jo subjektivt. Kvalitet er objektivt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Da var denne jakken og denne capsen bestilt. Blir nok å sprette av lappen på capsen, men five panel for 175,- er jo ikke så ille. Bestilte også en boks skopuss for å bestillingen over 1000,- (og dermed fri frakt) og heller få med noe nyttig, fremfor å bruke 50,- på frakt. Ja, jeg er litt gjerrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Liker jakken Men jeg tror ikke jeg kunne pulla den selv, for jeg klarer ikke se for meg hva jeg skulle brukt til en grønn jakke Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skal du ut å fiske med den jakka eller Cookie ? Liker anorak formen, but thats THAT ! Her har du vårens feeeteste jakker som garantert blir damer av. Check it out babies. Jeg har også en Zoo york jakke til overs, som du vet ehh, er til, du vet ! ? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) KK: Litt usikker på knappene, ellers fet. Bestilt: Endret 2. april 2011 av Homme Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skal ha et par nye sko til våren. Har sett litt på Alife Everybody Low som de har på salg hos Junkyard, men er litt usikker på fargene (Maroon eller Brown). Ble ikke helt overbevist av noen av dem egentlig, men hva synes folket her? Go eller no go på en av dem? Har også sett litt etter Nike Blazer Mid i en blåfarge, men fant ikke den jeg modellen jeg egentlig ville ha. Det nærmeste jeg kom var obsidian/white, men her er jeg veldig usikker på hvordan fargen egentlig er (fant to forskjellige bilder av samme modell). Så, er Nike Blazer Mid obsidian/white slik: Eller slik: Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Guri malla! De første Alife skoa, og første Nike's var magiske! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Bestilt: Pen! Hvem/hvor er den fra? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Killspencer Endret 2. april 2011 av Homme Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har de røde Alife-skoene, de herjer som faen. Go for it! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Killspencer Takk De hadde mye fint - skulle bare ønske at jeg ikke hadde annet å bruke penger på Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Guri malla! De første Alife skoa, og første Nike's var magiske! Øverste Alife`sa uten tvil Jeg har de røde Alife-skoene, de herjer som faen. Go for it! Da var de røde Alife-skoene bestilt, takk for svar! 3 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 KK: Litt usikker på knappene, ellers fet. Bestilt: Den er feit. Når du først skal rane en bank så gjør det med stil ! Duffel bag up in this =D Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvor får man kjøpt den baggen der? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Scroll litt opp på siden, så ser du at Homme svarte da jeg spurte Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 KK: Litt usikker på knappene, ellers fet. Bestilt: I like! Blir det en aldri så liten review i vesketråden når den ankommer? Skulle hatt en skikkelig duffelbag, da det blir en del av nettopp helgereiser rundt om kring i løpet av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå