Bebeluv Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Skinn kicksa? Helt ok. De i lilla var finest av Kearney. Endret 24. mars 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) ---- Endret 24. mars 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er kjedelig og slenger meg på med et "helt" ok. Men, de må da forstå at gum sole er tingen! (På de hvite, that is.) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Ser best ut i lilla, men ikke noe jeg ville brukt penger på Da var ble Blazer Low 09 ND bestillt Noen som forresen har erfaringer med kvaliteten på kicks fra The Hundreds? Tenker mest på Johnson og Jackson Endret 25. mars 2011 av Homme Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ha en god fredag folkens! Bruk koden SUNSHINE på Crooked Tongues å få 20% på alt! Nas-konsert! See you guys! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Skal se Nas i Oslo til tirsdag! Kos deg! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Studerer der. Analogue: Gled deg! Og i Oslo er del vel Raekwon som backer og, så kan nesten ikke bli bedre. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Blazer Vintage's Brukte de for første gang i år i dag. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Nye sko bestilt! Link Endret 28. mars 2011 av Tanner Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 På tide å bestille sommersko, men sliter med å velge: Bobbie Burns: Basic Low Lacoste: Avant AL Lacoste: Sanson Kc Playboy: Charles Sneaky Steve: Sam The Pud Puma: Segelschuh Nike: Tennis Classic V Supra Assault Grey Canvas Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvis du stryker de fra Lacoste, blir det litt mindre å velge mellom. Synes de nederste fra Supra var kule Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Enig med Sir-Andy. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Assault's er pene og stilrene. Svart er en vanskelig farge på sommeren etter min mening, dog. Drar til seg så mye varme. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Ja, jeg hadde egentlig sett meg ut de nedenfor, men den modellen er visst discontinued (grey fleece). Dog de finnes i helt hvite canvas og grey tuf også. Edit: Og når det kommer til hvite sko er jeg mer fan av skinn enn canvas siden det er så utrolig mye enklere å rengjøre. Endret 28. mars 2011 av Feh Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Gjør deg iallfall en tjeneste, og la være å kjøpe Lacoste-sko. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Tilbud @ Junkyard. Så da tenker jeg det blir en sånn her på meg om ikke min strl. forsvinner i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Et par av de øverste (Bobbie Burns skoa) ble bestilt. Sliter nå mellom de to nedenfor. White canvas og grey fleece er UMULIG å oppdrive i min størrelse (40) (prøvd samtlige lenker i førstepost, samt flere) så må bli en av disse to: grey waxed canvas TUF: grey canvas: Jeg synes de nederste ser best ut siden jeg ikke er noen stor fan av white gum på annet enn helt hvite sko. Jeg er også usikker på om hvor god pusting det er i den waxed tuf modellen. Jeg har brukt et par Supra Henry (TUF Army Green) i vinter og det har vært grei lufting i de, men de er ikke waxed. Og tør jeg spørre hva som er galt med lacoste sko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå