FarAway Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Eneste jeg ikke liker med skoa er at det står Supra nederst på det hvite(bake på skoen). De Navy/gold var litt fete også, men de svarte er vell litt mer allsidig. Tenker jeg går for dem. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Det Supra -merket nede på sålen tror jeg det skal være mulig å ta av med litt makt. Er nok bare limt på. Synes selv at navy/gold -versjonen er fetest, men som du sier sort et mest allsidig. Tenker jeg skal ha meg noen sorte Nike Blazers for å ha noen nøytrale, allsidige sneakers. Post fit-pics om du bestiller Skytop 002. Må forresten si at 002 lever opp til navnet sitt, "Skytop". De gamle var jo lave i forhold, men 002 ser ut til å være like høy som TK og da kan man trygt kalle dem Skytop. EDIT: Fit-pics av TK med litt videre jeans og et forsøk på å få kanten til å hvile på skoen, og ikke nedi. Endret 7. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nokon som har rabattkode på brandos.no? Tenker å kjøpe desse Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Åssen klæsstil er det dere her inne kjører til sneakersene deres? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sneakers = Streetwear Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bruker dem til slaskeklærne mine: baggy olabukser osv. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Alt, men bruker pensko (oxfords) i formelle greier. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skole, når jeg er ute (på shoppingsenter, bye, med venner osv). Egentlig alt, untatt da jeg må bruke litt penere klær. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Alt, men bruker pensko (oxfords) i formelle greier. +1 der. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 2010 linja med Skytops og Vaiders kommer ut i dag! Gleder meg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Da var Skytops og Vaider linjen ute på factory413.com Er bare disse jeg liker i den nye linjen, men kan poste noen andre også! ----------------------- Endret 15. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 De første du postet og de lilla var win! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De røde (aka. Red\Black Tie-Dyes) skal kjøpes mot sommeren i hvert fall. Liker de lilla (Purple Patent Leather), men tror jeg aldri hadde turt og gå med de rett og slett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Frister å kjøpe de lilla selv, men har andre sneakers som skal kjøpes før dem (Nike Blazer Mid i sort, Nike Blazer Premium Low i hvitt eller Stefan Janoski + kicks til dama). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Penga forsvinner da, ja Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 + kicks til dama). Dropp den å kjøp mer sko til deg selv Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva er egentlig kicks? Er det noen forskjell fra det de fleste kaller sneakers? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ja. Men er jeg heldig får jeg sikret meg disse før størrelsen blir utsolgt og rabattkupongen utgår. Og Nike Blazer Mid koster "bare" 700,- på XXL. Største problemet blir å finne noen kicks til dama. Har lovt henne det i løpet av våren så. AnewZ: Haha, ja, frister. Hvorre: Etter hva jeg har forstått så er det et synonym for sneakers. Endret 15. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Kicks er slang\annet ord for sneakers rett og slett @KongKake Vet ikke hva dama di vil ha, eller hva hun passer best med, men hvite Skytops er jo et godt alternativ til jenter. Endret 15. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Vet ikke hva hun vil ha selv. Har bare sagt at hun skal få noen kicks. Men blir nok noen Blazers eller Skytops ja. Har sett på noen Black/Pink WNMS Blazer og når du sier det så er nok hvite Skytops et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå