PIN-kode Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ey! Jeg kan FØRST prøve dem i butikken her i byen, og DERETTER bestille dem i RIKTIG størrelse på nettet! Smart idé ja? Ja? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer, du har nå revolusjonert netthandel! 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Mm. Bare prøv å ikke oppføre deg som en niåring med sukkersjokk når du skal prøve skoene. 2 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 kjøp en halv størrelse mindre enn det du vanligvis bruker, dessuten er det null stress å handle på ebay Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Endte til slutt opp med å kjøpe grå converse i størrelse 10 til "bare" 600kr på Skoringen her i byen, enkelt og greit. Kunne fått til 400kr ca på ebay med shipping costnader inkludert (shipping costnader var DYRT ass!), men fuck it, trengte sko asap. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hva skal du egentlig bruke cons til på denne tiden av året? Tøfler? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er dessverre mange som bruker Converse på denne tiden. Ser flere ganger daglig jenter som bruker plimsolls. Ei har brukt det siden sommerferien, og igjennom hele vinteren.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er SYKT mange som bruker cons her for tiden, og har brukt det i vinter også. Ser det nesten over alt på skolen nå. Tenkte jeg skulle bestille meg et par fra den billige eBay-selgere til bruk i russetiden og festivaler. Virker som det var en smule store i strl i følge kommentaren til KW over her. Flere som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bestemte meg for å prøve ut en litt mer streetwear aktig stil i dag, ble egentlig sånn passe fornøyd selv om jeg synes selve antrekket ble litt kjedelig og ordinært. Legger uansett med bilde av Supra skoene jeg brukte til antrekket. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Artig lesing angående industrien rundt falske sko: Inside the Knockoff-Tennis-Shoe Factory Endret 9. mars 2011 av Homme Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, husker jeg leste den da den ble publisert. Fantastisk hvordan ting foregår. Selv om det er gnakse kjedelig for de ekte produsentene. Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bestilte sko ifra dogfunk for noen uker siden og nå på tracking siden står det: - Oslo, Norway 03/09/2011 5:49 A.M. The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made. / Package will be delivered next business day. De har ikke kontaktet meg og pakken skal helt opp til nordland så hvordan dem kan ha prøvd å levere den når den enda er i Oslo vet jeg ikke? Og jeg fikk mail ifra dogfunk.com der sto det et nummer, "call UPS at 800-742-5877. We appreciate your patience, and can't wait to get that brown box full of stoke into your hands." Noen som vet om det er et dyrt nummer å ringe? Sjekket på chess med det abonomentet jeg har at det kostet 0,59 øre å ringe 800 nummer men er jo ti sifre så vet ikke helt? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det der er ikke noe innenlands 800-nummer, og å ringe det i fra mobilen koster nok flesk. Det du kan gjøre, er å ringe UPS´ norske kontor i stedet. Det høres rart ut at de skal ha prøvd å levere i Oslo når du bor i Nordland. Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ringte til UPS Norge og de sa skoene var ankommet postkontoret! da ligger det et på par Supra TK society å venter ! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ringte til UPS Norge og de sa skoene var ankommet postkontoret! da ligger det et på par Supra TK society å venter ! Hvor kjøpte du dem fra, og hva betalte du inkl. frakt? Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kjøpte ifra dogfunk de var på salg, alt kom på 1250 kroner, litt dyrt kanskje men kjøpte bare et par frakta var vell på 65 euro elns. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Forventer bilder! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Håper det er TK Mid. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei. Ikke sikker på om dette er riktig tråd for dette spm. Men er sikkert noen her som kan hjelpe meg Noen som vet prisen på Beats By Dr.Dre Solo i USA? Mamma skal dit en tur snart, så kan være greit å kjøpe der hvis det er noe å spare! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Rundt 230$, noe som tilsier ca 1286,84 kr med dagens kurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå