Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endte til slutt opp med å kjøpe grå converse i størrelse 10 til "bare" 600kr på Skoringen her i byen, enkelt og greit. Kunne fått til 400kr ca på ebay med shipping costnader inkludert (shipping costnader var DYRT ass!), men fuck it, trengte sko asap.

Lenke til kommentar

Det er SYKT mange som bruker cons her for tiden, og har brukt det i vinter også. Ser det nesten over alt på skolen nå.

Tenkte jeg skulle bestille meg et par fra den billige eBay-selgere til bruk i russetiden og festivaler. Virker som det var en smule store i strl i følge kommentaren til KW over her. Flere som kan bekrefte det?

Lenke til kommentar

Bestemte meg for å prøve ut en litt mer streetwear aktig stil i dag, ble egentlig sånn passe fornøyd selv om jeg synes selve antrekket ble litt kjedelig og ordinært. Legger uansett med bilde av Supra skoene jeg brukte til antrekket.

post-207316-0-57408200-1299680246_thumb.png

Lenke til kommentar

Bestilte sko ifra dogfunk for noen uker siden og nå på tracking siden står det:

- Oslo, Norway 03/09/2011 5:49 A.M. The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made. / Package will be delivered next business day.

De har ikke kontaktet meg og pakken skal helt opp til nordland så hvordan dem kan ha prøvd å levere den når den enda er i Oslo vet jeg ikke?

Og jeg fikk mail ifra dogfunk.com der sto det et nummer, "call UPS at 800-742-5877. We appreciate your patience, and can't wait to get that brown box full of stoke into your hands."

Noen som vet om det er et dyrt nummer å ringe? Sjekket på chess med det abonomentet jeg har at det kostet 0,59 øre å ringe 800 nummer men er jo ti sifre så vet ikke helt?

Lenke til kommentar

Hei. Ikke sikker på om dette er riktig tråd for dette spm. Men er sikkert noen her som kan hjelpe meg ;) Noen som vet prisen på Beats By Dr.Dre Solo i USA? Mamma skal dit en tur snart, så kan være greit å kjøpe der hvis det er noe å spare! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...