DanieI Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hva syntes man om denne? Jeg synes den var ganske fet, hvor kan man få kjøpt den? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Tysk ... Og, JetCarrier eller proxy er et alternativ for nordmenn som vil ha Supreme. Nike SB March. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kan risikere å se omrisset etter patchen etter man fjerner den da, skjedde på Carharrt-lua mi. Ikke veldig synlig på den, men sikkert bedre synlig på en caps Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Elsket de øverste skoene Enig. Har en liten ting for røde kicks. Steffengd; Tja, et lite omriss er uansett bedre enn en gigapatch. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Enig. Har en liten ting for røde kicks. Jeg og Vet du hvor man kan få tak i dem? Endret 3. mars 2011 av turbolax Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 janoski men blir nok svarte på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Elsket de øverste skoene Enig. Har en liten ting for røde kicks. Steffengd; Tja, et lite omriss er uansett bedre enn en gigapatch. lol noob, er jo logopatchen som er kul da! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, logoflash ftw lzzm! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ville ikke kalle det logoflash, på den capsen tror jeg faktisk jeg heller ville hatt en ren logo enn den stygge patchen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, den patchen er ikke akkurat så pen at det gjør noe ... Men om det bare er å fjerne den så er det jo null stress. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har tidligere kjøpt Nike Dunk Low på f.eks pickyourshoes.com og napsize.com. Synes det har vært bra utvalg der før, men når jeg sjekket nå så kom det opp lite interessant. Kommer det nye modeller nå til våren? Når pleier det å komme? Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg skal kjøpe meg Converse imorgen til 800kr. Er det greit? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Sikkert greit det ja, men det er jævlig dyrt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Bor du i Oslo? Dra til Stress i så fall, der får du Cons for halve prisen. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nope. Bor noen timer unna storbyen gitt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ah, daså. Men jeg tror at om du leter på diverse sider, så skal du finne noen til billigere pris. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Aldri handlet klær på nettet før ... Hva om jeg kjøper et par; som ikke passer? What to do then? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da får du 4 par til samme prisen som du opprinnelig hadde tenkt å betale. Skal godt gjøres å kjøpe 4 par sko som ikke passer. De som blir igjen kan du gi bort eller selge på finn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå