Homme Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 The Hundreds lookbook laget av Caliroots: http://hypebeast.com/2011/03/the-hundreds-2011-springsummer-collection-lookbook-by-caliroots/ Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg er kunne tenkt meg en av snapbacksa og camo skjorta som de selger på caliroots.com Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 De når ikke opp til "mindre pene" engang. 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Homme du er bare usikker på din egen legning ! Det er på tide å steppe opp i 2011, de shosa der rocker faen gata opp ned ass 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg aner ikke om du troller eller bare er totalt blottet for alt som heter folkeskikk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Homme du er bare usikker på din egen legning ! Det er på tide å steppe opp i 2011, de shosa der rocker faen gata opp ned ass Ja, sannsynligvis er Homme skaphomse. Det må forresten jeg også være, i og med at jeg er enig med han. Vans har generelt sett lite jeg liker, uten om de mest klassiske modellene deres og et par andre par i ny og ne. Evt. så burde du ta deg sammen og lære deg litt folkeskikk som AnewZ sier. Hadde aldri trodd jeg ville være nødt til å be noen andre om det, men når du oppfører deg som er troll så ... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Homme du er bare usikker på din egen legning ! Det er på tide å steppe opp i 2011, de shosa der rocker faen gata opp ned ass Usikker? Trodde vi var kjærester jeg? Og slangen til dagens ungomskoleelever er ikke noe jeg kan, så er "rocker faen gata opp ned ass" noe positivt? =/ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Caliroots. The Hundereds Ramlet ned en snapback fra de i postkassen idag Endret 2. mars 2011 av Analogue Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen tips til vårjakker? Gjerne en som tåler en liten byge med et litt militærinspirert utseende. Har sett litt på Cheap Monday sin Liam-modell, men mistenker at den blir litt for varm i løpet av våren. Kan dette være noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kongkake: Hva med denne? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 AnewZ: Så faktisk på den i stad og likte den, men det er noe med knappene jeg ikke liker helt ... Steffengd: Så på den også ja, likte den bedre. Charlo: Kan du være så snill å slutte med å prøve på kjøp og salg ..? Det er dessverre ikke lov på forumet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Likte den jakka veldig, Steffengd! Spørs om den ikke må kjøpes.. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nå har Supreme åpna sjappa online iaf, vet ikke når, men mye er allerede utsolgt... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Lurer litt på å skaffe meg en five-panel. Vet ikke om jeg helt kler det så lurer på om jeg skal bestille denne fra Obey. Logopatchen foran er litt vel dominerede, men den er vel bare å sprett av? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nå har Supreme åpna sjappa online iaf, vet ikke når, men mye er allerede utsolgt... Supreme sender fortsatt ikke til Norge, faen. Hva syntes man om denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå