Alkaw Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skjønner ærlig talt ikke vitsen med å putte sneaker såle på et par med desert boots/chukkas. Da ville jeg heller bare kjøpt de "orginale" Clark's desert boot. http://www.amazon.com/Clarks-Originals-Mens-Desert-Boot/dp/B0007MCUTK Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Tja, jeg synes ikke "desert sneakers" er så dumme jeg, men fortrekker desert boots. Har lyst på et par fra Clark's. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 ^ Ville nok gått for originalen selv, og ikke en sneaker versjon. KanyeWest: Fine gymsko. Du skal vel ikke bruke de til hverdags? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Elsker dem Kanye Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skjer med at det er Jordan-haters? Hyggelig at noen setter pris på en av verdens kuleste sko-ikon Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva har det med å sette pris på? Skoene er imo latterlig stygge, kunne ikke brukt de til noe annet enn div utkledningsfester og om jeg spillte basket (sett at de faktisk er gode til det, noe jeg ikke aner). Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg tror det enten er elsk eller hat med Jordans, men skjønner ikke helt at noen synes at de er stygge. Dere må gjerne utdype. Obviously synes jeg at de er dritkule, selv om jeg ikke helt klarer å sette fingeren på hvorfor Det er mulig jeg tok bilde fra en rar vinkel, så slenger opp et til. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg syntes de er rotete, ser ut som et par mindre pene gymsko Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Om det blir brukt som gymsko så er det helt greit, men om de skal bli brukt til vanlig på gata, så hadde jeg vurdert noe som ser mindre svett ut. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Klumpete, rotete, alt for store. Passer til svært lite (etter min mening), og er rett og slett ikke pene. De er ment for basket, er de ikke? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg spiller kun basket for moro skyld på random "street courts" om sommeren, så disse er for casual use. Basketsko fra Nike har jo vært en del av street kulturen siden de første AF1 kom i 1982. Dessuten er Jordan VI fra 90-tallet, derav retro utseende. Har på følelsen av at bruk av basketsko som fritidssko, spesielt jordans, er mest populært i USA. Som sagt hate it or love it. Endret 24. februar 2011 av KanyeWest Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 AF 1 er jo dritkule, men det jeg har sett av Jordans er mindre fett. Funker til sitt bruk, men ikke på gata. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Limited Edition av Space Jam Jordans fra 2009 er ganske freshe, men ellers synes jeg som nevnt tidligere at jordans er store/klumpete og lite sexy.:-/ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jordans går vel ikke inn for å være spesiellt sexy heller. Det er en love/hate greie, og klassikere som jordans forblir for meg dritkult. Noen ting er pent, andre ting er kult, Jordans er kult. 1 Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg spiller kun basket for moro skyld på random "street courts" om sommeren, så disse er for casual use. Basketsko fra Nike har jo vært en del av street kulturen siden de første AF1 kom i 1982. Dessuten er Jordan VI fra 90-tallet, derav retro utseende. Har på følelsen av at bruk av basketsko som fritidssko, spesielt jordans, er mest populært i USA. Som sagt hate it or love it. Jeg bodde et år i USA, som utvekslingselev, og jeg kan bekrefte at det mange der som bruker Jordans som fritidssko. Særlig på skolen, men det er fordi man har gym på skolen hver dag (i alle fall der jeg gikk på skole) så de bruker gymskoene hele dagen. Utenfor skolen derimot, bruker de "penere" sko. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jordans har jo blitt flittig brukt av celebs i spotlighten http://www.sneakerfiles.com/2009/04/13/celebrity-shoe-sightings-air-jordan-edition/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Av Jay-Z og Kanye, ja, men ikke av så veldig mange andre. Kanye har vel også brukt Air Yeezy's på diverse konserter og musikkvideoer også. Selv forbinder jeg Jordan's med basketballsko, og det er på basketballbanen de tilhører. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 At kjendiser bruker slike sko er jo ikke noe bevis for at skoene er pene. Kjendiser har jo ikke særlig god smak. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kanye har vel også brukt Air Yeezy's på diverse konserter og musikkvideoer også. Og? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Bare nevnte det. Yeezy's er vel også et par sko som er love or hate. Vet at det ikke hadde noen sammenheng, eller noe med temaet å gjøre. Endret 25. februar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå