Bebeluv Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Prøver meg på litt "streetwear" igjen. Kicksa er Diet butcher slim skin og resten av antrekket kan sees i bildetråden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Fete nok, men er ikke helt fan av sålen. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Haha, sendte tidligere i dag en mail til antonioli.eu etter å bestilt en bukse. I den mailen spurte jeg om de kunne sette verdien til 200kr så jeg slapp skatt. Til svar får jeg: Hello! Did you know that I lived near Porsgrunn (hvor jeg bor) for nearly 9 months? Ill put the value of the package to 20 euros. Liten verden, og ikke minst første gang en nettbutikk går med på å gjøre det der for meg, og jeg spør hver gang! Elsker god gammeldags service. Lenke til kommentar
bo00 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lang tid tar det ca før ting ankommer oslo som man bestiller ifra dogfunk? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lang tid tar det ca før ting ankommer oslo som man bestiller ifra dogfunk? Når Jeg bestilte sist tok det en uke til Norge også en uke til Harstad. Men med express tar det vell 3-5 dager til Norge. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Haha, sendte tidligere i dag en mail til antonioli.eu etter å bestilt en bukse. I den mailen spurte jeg om de kunne sette verdien til 200kr så jeg slapp skatt. Til svar får jeg: Hello! Did you know that I lived near Porsgrunn (hvor jeg bor) for nearly 9 months? Ill put the value of the package to 20 euros. Liten verden, og ikke minst første gang en nettbutikk går med på å gjøre det der for meg, og jeg spør hver gang! Elsker god gammeldags service. What? Der bor faktisk jeg og! Utrolig! Bebe: Jeg liker dem! Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Virkelig? Ikke værst! Hvilken skole går du på, hvis du fremdeles driver med den slags? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Porsgrunn Videregående Enn du? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Tror jeg MÅ ha noen Society Mid i løpet av året. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er så sykt ening! Hvis du finner noen plasser man kan kjøpe de, sleng ut link! Skal bestilles asap! Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Analogue: Går automasjon Skogmo VGS. Hmm, hvis jeg skal ha et par med sko fra Supra i år tror jeg at det heller blir et par cubans, men Society Mid er for all del fete. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er så sykt ening! Hvis du finner noen plasser man kan kjøpe de, sleng ut link! Skal bestilles asap! http://www.flatspot.com/collections/supra-society-mid Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Da kjøpte man seg de i hvite og grå, jaja Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nice, nice! Da håper jeg vi får fit pics når de dunker ned i postkassen din en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Farlig digg, synd jeg ikke "trenger" et skopar til:( 1 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Faktisk ganske fete! Navn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Clae Jones Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Analogue: Går automasjon Skogmo VGS. Fantastisk, da går du på skole med mange kompiser av meg. Steffengd: Nydelige! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Yesss! Mine første Jordans! VI's Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Sorry, men de der var svært stygge. Angående de over, så hadde de vært uendelig mye kulere med en annen, mindre såle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå