AnewZ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Aldri hørt om Bankmenn før, men herregud så dårlig det minuttet jeg orket å høre var. 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FoIdoUCOSy4 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende jakke som den Emmo bruker her? (Han til venstre av de tre gutta på rundt 0:49) Å shit bankmenn seriøst? en gjeng Bærums gutter som leker noe de ikke er shit hva skjer med hip&hop å rap om dagen. Kan man ikke like gjerne rocke Erik&Kris? Kul jakke da Oi shit, norsk type som skriver som en 5-åring? Hadde du hatt noe peil på hiphop i det hele tatt, hadde du visst at Bankmenn er på et annet nivå en fuckings Erik&Piss.. Litt off topic. ON TOPIC: Re-sellers som selger boxfresh som Homme nevnte, hadde vært bra! Som eier av en graffiti/kunst butikk og selv drevet med det i 12år har jeg vel ca 110x mer peil en deg på hiphop & rap kiddy. Som sagt kul jakke så lar vi "who got the biggest balls" ligge. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Imponerende å komme så langt med de språkkunnskapene. Men ja, vi lar det ligge. Fortsatt ingen som vet hvor man kan få tak i jakka? Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har da bestilt ett par Supra Skytop II fra Pickyourshoes.com, og jeg har ventet en god stund på pakken nå og når jeg prøver å tracke den kommer dette: We attempted to deliver your item in NORWAY at 3:26 pm on February 09, 2011. "We attempted", som i, vi prøvde? Noen som har noe tips til hva jeg burde gjøre, eller burde jeg bare vente å se? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) "De ringte på der du bor, og skulle levere deg pakken, men du var ikke tilstede." Tolker det i hvert fall slik. Den ligger vel da på postkontoret? Endret 17. februar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Kommer an på hva slags firma som fraktet. Er det posten, ligger det på postkontoret, og du har fått hentelapp i posten, er det et annet firma vil de antagelig prøve igjen til omtrent samme tid neste dag. Da vil jeg anbefale å ringe dem, og fortelle når du er hjemme. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 er det UPS,DHL osv kan tilleggs avgift komme hvis du ikke er hjemme på andre forsøk. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Etter som jeg har forstått skal pakken til Postkontoret, og ikke hjem på døren. Har heller ikke fått hentelapp eller melding på mobilen. Det er USPS Endret 17. februar 2011 av Vidunderbumm Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Etter som jeg har forstått skal pakken til Postkontoret, og ikke hjem på døren. Har heller ikke fått hentelapp eller melding på mobilen. Det er USPS da er den på ditt lokale postkontor, dra ned med sporing nr du har ifra selskapet.. Endret 17. februar 2011 av Dani46 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Sjansen for at de prøver å levere enn og to ganger til er ganske stor, hvertfall min erfaring. 3 forsøksleveringer også blir den lagt på postkontoret. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Okei, tusen takk for hjelpen, det blir nok tur til postkontoret imorgen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FoIdoUCOSy4 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende jakke som den Emmo bruker her? (Han til venstre av de tre gutta på rundt 0:49) Er det noe ála denne du vil ha kanskje? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Deeer er du inne på noe! Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 @KanyeWest: Okay, takker. Kanskje ikke, Homme. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Noen bra steder i Paris hvor de selger merkene, supreme, undefeated, nike, jordans, og shit like that? skal dit i slutten av mars Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Bare å fortsette med innspill om hvor man kan få tak i jakker som den jeg og KongKake postet? Er ekstremt keen på en sånn vårjakke! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Flere enn meg som synes DH sine S/S 11 kicks ser tragiske ut? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Du er ikke alene. Ser ut som om noe J&J kunne laget til 399,-. Ser faktisk ikke bort fra at JJ kommer med en "replica". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, enig med AnewZ, ser ut som noe J&J kunne kommet med. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Nye kicks ifra Foot-locker, Adidas Highcourt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå