Jonas. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var ingen skrivefeil... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var da ingen skrivefeil. Han syntes bare det var merkeligt at du ville ha en vinterjakke nå som våren er på innmarsj Noe setningen etterpå antyder ganske klart. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Etter å ha solgt unna nesten alt jeg har av kicks, holder jeg på med en handleliste mtp vår/sommer... Hva kommer dere til å rocke i år? Foreløbig liste: Nike Janoski Alife Everybody Low Suede Nike Player Nike Vulc Rod Supra assault Cabernet Patent Supra Cuban Det er nå jeg hater forumets regler mot kjøp og salg. Uansett kommer jeg hvertfall til å bruke mine Everybody low, men er også på utkikk etter nye kicks for vår/sommer Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var vel strengt tatt en skrivefeil, men det var som sagt ikke det han tenkte på Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vintern er da nettopp begynt, hvertfall her. Trodde det var en skrivefeil jeg siden han påpekte det Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fet vinterjakke? De eneste kravene jeg har er at den kan brukes sammen med blåe eller brune sko og at den koste maks 1000kr, vet at det er et utrolig stramt budsjett men har nettopp bestilt masse forskjellige klær så har rett og slett ikke råd til noe dyrere. vinter jakke? Ja en vinter jakke, unnskyld for skrive feilen... så ikke engang at du skrev feil eller om det er feil, jeg bare tenkte vinter jakke nå som det forhåpentligvis er sommer snart Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var vel strengt tatt en skrivefeil, men det var som sagt ikke det han tenkte på Hvilken skrivefeil da om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det var vel strengt tatt en skrivefeil, men det var som sagt ikke det han tenkte på Hvor er skrivefeilen? Hvis vi ser bort ifra at det heter blå og ikke blåe og at han glemte r´en i koster. Det heter vinterjakke, ikke vinter jakke. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ah, sorry. Så bare på det Dani46 hadde skrevet, og trodde han refererte til at det stod 'vinter jakke' teksten til turbolax Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Etter å ha solgt unna nesten alt jeg har av kicks, holder jeg på med en handleliste mtp vår/sommer... Hva kommer dere til å rocke i år? -snip- Hmm, nei, blir nok ikke like mange par på meg ... Alife Everybody Mid Nike Toki ND Supra TK Society Adidas Originals Double Play Er jeg de jeg har klare til sommeren. Det meste er jo kjøpt i fjor, men håper det hvertfall blir et par Janoskis, et par TK Society mid og et nytt par Blazers på meg. Men må ha råd til ferietur også ... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Etter å ha solgt unna nesten alt jeg har av kicks, holder jeg på med en handleliste mtp vår/sommer... Hva kommer dere til å rocke i år? Foreløbig liste: Nike Janoski Alife Everybody Low Suede Nike Player Nike Vulc Rod Supra assault Cabernet Patent Supra Cuban Blir nok: Janoski Vans Authentic Pegasus 89 eller AF1 og så skal jeg prøve skaffe meg mine første Jordans, helst VI Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Adidas Highcourt blir årets kicks for meg. Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Digga Supremes nye Trench Coats! Noen som har noe peiling på hvor mye de kommer til å koste? Kommer til å bruke paret jeg kjøpte i høst (som jeg posta her). Element Topaz Blue. Hvis jeg kjøper et nytt par blir det nok et par hvite sneakers. Og sorry hvis det var noen som venta i spenning på fitpics, tror jeg sa jeg skulle poste det med skoene jeg kjøpte sist (de over her), men det ble det aldri noe av.. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Rundt 200-300 dolles Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Endret trådnavnet jeg. Nå må jeg bare få utbedret førsteposten. Setter pris på bidrag (mener Hamar17 skulle skrive en liten innføring til streetwear og slikt?) og innvendinger. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Trengs det så mye rart da? Noen anbefalinger av sider, evn. noen re-sellers som selger box-fresh og info rundt fakes etc. .. Og Supreme jakkene er da virkelig ikke noe å hoppe i taket for? dont get it.. Endret 17. februar 2011 av Homme Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FoIdoUCOSy4 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende jakke som den Emmo bruker her? (Han til venstre av de tre gutta på rundt 0:49) Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FoIdoUCOSy4 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende jakke som den Emmo bruker her? (Han til venstre av de tre gutta på rundt 0:49) Å shit bankmenn seriøst? en gjeng Bærums gutter som leker noe de ikke er shit hva skjer med hip&hop å rap om dagen. Kan man ikke like gjerne rocke Erik&Kris? Kul jakke da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det skal veldig mye til for at jeg i det hele tatt hører på norsk rap. Ikke at jeg hører så veldig mye på rap uansett men ... noen re-sellers som selger box-fresh Linker? Endret 17. februar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FoIdoUCOSy4 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende jakke som den Emmo bruker her? (Han til venstre av de tre gutta på rundt 0:49) Å shit bankmenn seriøst? en gjeng Bærums gutter som leker noe de ikke er shit hva skjer med hip&hop å rap om dagen. Kan man ikke like gjerne rocke Erik&Kris? Kul jakke da Oi shit, norsk type som skriver som en 5-åring? Hadde du hatt noe peil på hiphop i det hele tatt, hadde du visst at Bankmenn er på et annet nivå en fuckings Erik&Piss.. Litt off topic. ON TOPIC: Re-sellers som selger boxfresh som Homme nevnte, hadde vært bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå