Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha solgt unna nesten alt jeg har av kicks, holder jeg på med en handleliste mtp vår/sommer... Hva kommer dere til å rocke i år?

Foreløbig liste:

Nike Janoski

Alife Everybody Low Suede

Nike Player

Nike Vulc Rod

Supra assault Cabernet Patent

Supra Cuban

Det er nå jeg hater forumets regler mot kjøp og salg.

Uansett kommer jeg hvertfall til å bruke mine Everybody low, men er også på utkikk etter nye kicks for vår/sommer

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fet vinterjakke? De eneste kravene jeg har er at den kan brukes sammen med blåe eller brune sko og at den koste maks 1000kr, vet at det er et utrolig stramt budsjett men har nettopp bestilt masse forskjellige klær så har rett og slett ikke råd til noe dyrere.

vinter jakke?

Ja en vinter jakke, unnskyld for skrive feilen...

så ikke engang at du skrev feil eller om det er feil, jeg bare tenkte vinter jakke nå som det forhåpentligvis er sommer snart ;)

Lenke til kommentar

Etter å ha solgt unna nesten alt jeg har av kicks, holder jeg på med en handleliste mtp vår/sommer... Hva kommer dere til å rocke i år?

-snip-

Hmm, nei, blir nok ikke like mange par på meg ... :(

Alife Everybody Mid

Nike Toki ND

Supra TK Society

Adidas Originals Double Play

Er jeg de jeg har klare til sommeren. Det meste er jo kjøpt i fjor, men håper det hvertfall blir et par Janoskis, et par TK Society mid og et nytt par Blazers på meg. :) Men må ha råd til ferietur også ...

Lenke til kommentar

Foreløbig liste:

Nike Janoski

Alife Everybody Low Suede

Nike Player

Nike Vulc Rod

Supra assault Cabernet Patent

Supra Cuban

Blir nok:

Janoski

Vans Authentic

Pegasus 89 eller AF1

og så skal jeg prøve skaffe meg mine første Jordans, helst VI

Lenke til kommentar

Digga Supremes nye Trench Coats!

J7_tan.jpg?1234

J7_navy.jpg?1234

Noen som har noe peiling på hvor mye de kommer til å koste?

Kommer til å bruke paret jeg kjøpte i høst (som jeg posta her). Element Topaz Blue. Hvis jeg kjøper et nytt par blir det nok et par hvite sneakers.

Og sorry hvis det var noen som venta i spenning på fitpics, tror jeg sa jeg skulle poste det med skoene jeg kjøpte sist (de over her), men det ble det aldri noe av..

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=FoIdoUCOSy4

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en lignende jakke som den Emmo bruker her? (Han til venstre av de tre gutta på rundt 0:49)

Å shit bankmenn seriøst? en gjeng Bærums gutter som leker noe de ikke er shit hva skjer med hip&hop å rap om dagen.

Kan man ikke like gjerne rocke Erik&Kris?

Kul jakke da :thumbup:

Oi shit, norsk type som skriver som en 5-åring? Hadde du hatt noe peil på hiphop i det hele tatt, hadde du visst at Bankmenn er på et annet nivå en fuckings Erik&Piss.. Litt off topic.

ON TOPIC: Re-sellers som selger boxfresh som Homme nevnte, hadde vært bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...