Alkaw Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har du tittet på streetwear and denim delen på Style Forum Hamar17? Mye god inspirasjon å hente der ( mye dårlig også). Personlig liker jeg veldig mye av det Synthese, Eason og Aeglus leverer. Både Synthese og Aeglus har forresten sidecut. Som jeg selv ikke helt klarer å bestemme meg for om jeg liker eller ikke. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som veit åssen sneakerz diddy har på seg her? Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har du tittet på streetwear and denim delen på Style Forum Hamar17? Mye god inspirasjon å hente der ( mye dårlig også). Personlig liker jeg veldig mye av det Synthese, Eason og Aeglus leverer. Både Synthese og Aeglus har forresten sidecut. Som jeg selv ikke helt klarer å bestemme meg for om jeg liker eller ikke. I'll check that out Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) 2 par Adidas Hardcourt Mid ifra Foot-Locker på vei Bra å ha venner rundt om i +/- 25 av verdens land da ordner det meste seg Endret 8. februar 2011 av Dani46 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg merker at jeg ikke har gått helt bort i fra streetwear stilen enda. Prøvde et par high tops og følte at jeg skal kjøre stilen litt igjen til sommeren. Noen som har tips til noen røffe men samtidig fine ytterjakker? Har allerede en uberslim skinnjakke, og det er vel det utenom windbreakere. Resten tilhører en annen klesstil. Kunne tenkt meg noe lignende Belstaff, skal kjøpe en fra Belstaff om de fortsatt har den inne, så bare kom med tips Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva med: Er blant de aller alle beste varsity jakkene jeg har sett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tenkte på noe litt finere, samtidig røffere. Vanskelig å forklare Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tenkte egentlig som et supplement til en evt belstaff jakke Den jakken er uansett ganske fet, om man ikke bruker den hele tiden om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Kjøpte en Hundreds-jakke, Nike Blazer Red, og en Stüssy flanell i går! Kun 1300 tilsammen, salg! Endret 10. februar 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har du link til den Varsity-jakka, AnewZ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Revolveclothing har den på salg nå, men aner ikke om de sender til Norge eller ikke. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 For en tid tilbake var det noen som ønsket en bedre førstepost, og jeg må si meg litt enig. Problemet er at jeg ikke helt vet hva jeg skal ta med ... Har noen forslag til hvordan jeg kan sette opp førsteposten, hva jeg kan putte inn osv? Synes forresten at "Sneakers Club" er et litt harry navn på tråden ... Skal jeg bare fjerne det og la tråden hete så mye som "Streetwearcafeen"? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ja, bytt om til streetwearcafeen. Og legg til hypebeast.com i førsteposten Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Supreme Spring/Summer 2011 En del fett. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Etter å ha solgt unna nesten alt jeg har av kicks, holder jeg på med en handleliste mtp vår/sommer... Hva kommer dere til å rocke i år? Foreløbig liste: Nike Janoski Alife Everybody Low Suede Nike Player Nike Vulc Rod Supra assault Cabernet Patent Supra Cuban Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fet vinterjakke? De eneste kravene jeg har er at den kan brukes sammen med blåe eller brune sko og at den koste maks 1000kr, vet at det er et utrolig stramt budsjett men har nettopp bestilt masse forskjellige klær så har rett og slett ikke råd til noe dyrere. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fet vinterjakke? De eneste kravene jeg har er at den kan brukes sammen med blåe eller brune sko og at den koste maks 1000kr, vet at det er et utrolig stramt budsjett men har nettopp bestilt masse forskjellige klær så har rett og slett ikke råd til noe dyrere. vinter jakke? Jeg driver lurer meg selv med at sommeren er rett rundt hjørnet å kjøper inn masse tshirts :!: Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fet vinterjakke? De eneste kravene jeg har er at den kan brukes sammen med blåe eller brune sko og at den koste maks 1000kr, vet at det er et utrolig stramt budsjett men har nettopp bestilt masse forskjellige klær så har rett og slett ikke råd til noe dyrere. vinter jakke? Ja en vinter jakke, unnskyld for skrive feilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå