AnewZ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Latterlig, denne tråden hadde vært mye bedre om man kan poste ting som man vil selge eller bytte ?? Hva er problemet egenlig ? Er bare privat til privat. Så lenge det ikke er reklame for nettbutikker osv. Fordi det er imot retningslinjene på forumet, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nike SB Bruin Team Red :dribble: Og bare for å gjøre de skoene eeeenda mer attraktive så kan jeg informere om at etter å ha brukt mine Bruins SB en stund så er jeg imponert over komforten og kvaliteten Dog en vår-sko imo, men er heldigvis ikke så lenge til våren! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Latterlig, denne tråden hadde vært mye bedre om man kan poste ting som man vil selge eller bytte ?? Hva er problemet egenlig ? Er bare privat til privat. Så lenge det ikke er reklame for nettbutikker osv. Som AnewZ så fint sier, det strider mot forumets retningslinjer, du vet, de du leste da du registrerte deg. Nike SB Bruin Team Red :dribble: Vakkert. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Aldri, har du noe fett for tida eller kake ? Jeg har 800,- gavekort hos jeanslab, men jeansa der er så tighte å fæle. Var innom der, men dro fort ut igjen. Trenger noe lose fit... Trenger noen nye shoes også, skal innom å sjekke shosa på stress- Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Endelig funnet mitt nye favoritt par til sommeren: Charlo: Les rettningslinjene før du kommer med idiotkommentarer. Endret 27. januar 2011 av Homme Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er det interessant for folk å se skosamling og capsesamling? Kan eventuelt legge ut bilde om det er ønskelig Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er det interessant for folk å se skosamling og capsesamling? Kan eventuelt legge ut bilde om det er ønskelig Er bare å legge ut, jeg er ihvertfall interessert i å se både caps og sko samlingene dine Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Er interessert i å se jeg, men har ikke noe særlig å by selv (en skam, siden det er jeg som lagde denne tråden). Homme: Info? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Balenciaga? Så dem på highsnobiety idag, men er ikke helt sikker på hvor godt jeg likte dem Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jordan XI til høsten. Selve modellen er drit fet, men jeg liker 2009 versjonen mye bedre. 2009 er så syre dyr at jeg aldri får kjøpt dem. Kanskje dette er en gylden mulighet til å skaffe meg noen Space Jams, bare fordi det var yndlings filmen min da jeg var kid. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Nye TK's og Bandit fra Supra: Har sansen for mid-top TK Society. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Supra er så cleant samtidig som det er fett! Endret 28. januar 2011 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fy fader de var rå! Noen som vet hvor/når man får tak i banditsa (2011 mod)? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Session har Bandit's. Ellers har du: Junkyard.no Karmaloop.com CCS.com Pickyourshoes.com Liker TK Mid's! 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Nye TK's og Bandit fra Supra: Har sansen for mid-top TK Society. Tror jeg må kjøpe enten de blå eller de svarte der. Noen som vet når de blir mulig å skaffe? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Mid's Black: http://www.zumiez.com/supra-society-mid-terry-kennedy-signature-black-suede-shoe.html Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 hvordan er supra i str? bruker til vanlig 43 både i nike & adidas. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 42.5 burde være stort nok da, jeg har hvertfall erfart at Supra er litt store i str. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå