KKake Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Nike Air Force 1 og Nike Dunk får du iallefall i en rekke fete fargekomboer. Sjekk litt rundt på nettsider som Caliroots.com, Pickyourshoes.com, Sneakersnstuff.com osv. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nike Air Force 1 og Nike Dunk får du iallefall i en rekke fete fargekomboer. Sjekk litt rundt på nettsider som Caliroots.com, Pickyourshoes.com, Sneakersnstuff.com osv. Takk for at jeg fikk svar så fort, skal se litt på de nevnte nettsidene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Bare hyggelig. Ser at du liker Nike, så regner med at Dunk eller AF1 treffer deg. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Bare hyggelig. Ser at du liker Nike, så regner med at Dunk eller AF1 treffer deg. Det skal du ikke se bort i fra, skal sjekke ut de først:) Edit:Synes at disse var ganske fet, hva synes dere? Endret 5. januar 2011 av turbolax Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bare hyggelig. Ser at du liker Nike, så regner med at Dunk eller AF1 treffer deg. Det skal du ikke se bort i fra, skal sjekke ut de først:) Edit:Synes at disse var ganske fet, hva synes dere? Jeg har akkurat dem der, synes dem er freshe! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mye billig på salg nå, så ser ingen grunn til å vente Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mye billig på salg nå, så ser ingen grunn til å vente Har du forslag til noen billige sko med freshe farger, eventuelt ei nettside med godt utvalg og mye på salg? Tenkte på om jeg skulle vente i forhold til at det er mye utsolgt i disse tider ser det ut som. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nye sko i posten idag Alife everybody mid og Supra Skytop Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hvordan er egentlig disse Skytopsene å kombinere? Virker som en vrien farge, men passet godt med jeans'ene dine. Like it though! Endret 8. januar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva syns folk om disse? Supra Vaider Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Noen som bruker chinos her? Aldri brukt det før, så vet ikke hvordan selve buksene er, men synes de kommer i fete farger man kan kombinere med andre klesplagg. Men etter som jeg har forstått er chinos ganske slim? Foretrekker bukser som henger litt løst. Endret 8. januar 2011 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) De chinosene jeg har kjøpt på Carlings, som de fleste har, er langt i fra slim-fit. Mine er ganske så løse i fit'en. Så prøv de. Fåes også på Urban. Er vel 299 for et par. Men kjøper du dyrere chinos, fra litt mer "eksklusive" merker, er de nok mer slim. Endret 8. januar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Vertical: Tror ikke de skal være så vanskelige å kombinere, hvertfall ikke nå på begynnelsen av våren når man bruker jeans og bukser i mørke farger. Skytops er nok litt for varme på sommeren, så når jeg bruker chinos med litt spenstigere og lysere farger, som kanskje hadde vært litt vanskeligere å kombinere, så bruker jeg dem nok ikke heller pga varmen Kammizez: Jeg liker vaider, en kompis av meg kjøpte to par når jeg kjøpte de første skytopsene mine, og jeg syntes de ser bedre ut når han har de på og får tungen på baksiden av en bukse, enn på bilder. Fresh Prince: Som sagt, bare å i en butikk, finn noen i en prisklasse du kunne tenke deg, og prøv Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Noen steder i Oslo som selger Nike Janoski i svart? Kult om det hadde vært på salg nå. Føler at det er på tide å bytte ut mine slitte vans authentic. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Vet iallefall at Session i Bergen hadde for et par uker siden, så mye mulig Session i Oslo også har. Sist jeg var innom Oslo gadd jeg ikke å sjekke for mye rundt i butikkene. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Da var bursdagen overstått. Det eneste som ikke var på gavebordet var sneakersene jeg ønsket meg.. damn! Må vente på neste lønning, hmf! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 At jeg ikke har kommet over denne tråden før, er jo et mirakel! :O Sitter for øyeblikket og sikler på en bestilling fra sneakersnstuff.com Bestillingen: AF1 High 07, Toki ND's, og et par andre godsaker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Toki ND er fine saker! Likte også AF1-ene. Og, herregud, så lekkert: Bare synd jeg aldri har råd, og i tilegg har bestemt meg for å spare i tiden fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå