KKake Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Synes du skal bestille med en gang jeg! Hvor fett er det ikke med Cookie Monster Dunks? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvor fett er det ikke med Cookie Monster Dunks? Sikkert veldig kult om man er 4 år gammel Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Er nå like kult om man er 20 år gammel da. Bare ikke til hverdags. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 De var utrolige fete, go go go, sier jeg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Syntes de til venstre så litt møkkete ut på en eller annen merkelig måte...Vurderer disse, litt på pur f***: Jeg hadde også Cookie Monster-sko på barneskolen. Men mine blinket da jeg gikk, da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Åh, blinkesko! Husker det var superkult. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noe annet enn Blazer mid på jenter, kan jeg garantere at ikke funker, av high tops. Har ikke giddi å lest tråden egentlig (siden jeg regner med at det bare er prat om Supra etc..), men mener du virkelig at Blazer mid er de eneste hightopsa som funker på jenter? Viss det stemmer må jeg si at du har da sett få jenter som faktisk klarer å bruke sneakers.. Og litt off-topic, hvor ofte blir ting borte i posten egentlig? Sendte en pakke med sneakers til Norge (uten sporing selfølgelig..) som inneholder noen par smådyre kicks (blandt annet et par Jeezy) Og har ikke kommet frem enda (ca 1måned siden sending, og heller ingen beskjed fra tollen) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Yey! Homme er i tråden. Har savnet deg. Noen tips til fete high-tops til jenter (tenker på en liten vårgave til dama)? Skytops vil vel funke? Hmm.. Angående den sendingen, så kan du jo ta kontakt med tollen/posten da, også høre om de har motatt noe. Er jo litt kjipt om du skulle miste noe Jeezy's og litt sånn. Så får jeg kjøre på med mer OT: Hva vil det si når det står "Delivery arranged, no details expected. " på DHL sine trackingsider? Ser at TK'sa mine er kommet til landet nå, så venter jo bare på at dem skal komme til meg. Men blir ikke klok av DHL sin tracking egentlig. Har stått sånn der siden fredag jo. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har ikke giddi å lest tråden egentlig (siden jeg regner med at det bare er prat om Supra etc..), men mener du virkelig at Blazer mid er de eneste hightopsa som funker på jenter? Viss det stemmer må jeg si at du har da sett få jenter som faktisk klarer å bruke sneakers.. Og litt off-topic, hvor ofte blir ting borte i posten egentlig? Sendte en pakke med sneakers til Norge (uten sporing selfølgelig..) som inneholder noen par smådyre kicks (blandt annet et par Jeezy) Og har ikke kommet frem enda (ca 1måned siden sending, og heller ingen beskjed fra tollen) Ja, både og. De jentene jeg ser har enten patent blazer, eller uberstore kicks fra Adidas og Nike. Hvordan merket du pakken Homme? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Supra Cuban Noen som vet om jeg kan få tak i disse i butikk i Oslo? Finner bare noen nettbutikker som har dem og de har den versonen med "flapp" over lissene. feks Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 "Flappen" kan visstnok fjernes. http://www.karmaloop.com/products.aspx?Pro...;VendorCode=SUP Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Oki, det var fint. Men liker å handle sko eller hvert fall prøve dem i butikk først, så hadde håpet å finne en butikk i Oslo som hadde de. Evt finner jeg sikkert en butikk i London, skal jo dit snart Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Tror Analogue her på forumet hadde vært i en butikk med Supra-sko i London, så du finner dem nok der. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det hadde jeg! Streetwearavdelingen på selfridges hadde noe hvertfall, så det også noen andre steder men da er nok google til mer hjelp enn meg Fint å se homme her igjen forresten! Endret 1. februar 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Da har Karmaloop.com fått inn Skytop 002 serien (Navy\Gold og black suede). Tok ikke så lang tid som jeg trodde Skoa ser utrolig bra ut on-foot spør du meg! Blir enda bedre da bildene er av bra kvalitet Endret 3. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Aaw, de svarte der var elsk. Do want. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sier det samme! Utrolig kule, og den røde fargen bare gjør en utrolig kul finish på skoen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 De sorte var awesome! Vil ha bilder av naby/gold on feet også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Skal se om jeg finner\får tak i bilder av de også Endret 3. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå