Noburu Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Han er prepubertal i en alder av seksten? anyhow, han så ikke så ille ut. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3D8mBHpxgIg Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ouch. Sånt skjer.. :!: Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg ser ikke helt greia med å hate Justin Bieber, selv om man misliker musikken hans. Noen som gidder å oppdatere meg? Regner egentlig med at de fleste er misunnelig på han Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det skal sies at det virker som mr bibier er sponset av supra. Har blant annet lagt merke til at han har på seg skytops 2 i en av musikkvideone hans. Akkuratt samme farge som meg. Faen jeg er kul! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Han går jo nesten utelukkende i Supra. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jason Derulo og Jaden Smith bruker nesteb bare supra de også.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hater ikke, men kvalm av å høre på han, det blir jeg Bortsett fra stemmen er det ett fett. Jobber som DJ og må spille låtene hans titt og ofte og det høres like jævlig ut hver gang. Anyways. De svarte er glinsende uansett så lenge det er godt lys. I tillegg synes jeg den helsvarte colourwayen gjør at de, på litt avstand, kunne ha lignet på forsvarets feltstøvel Men damn og flatspot har god shipping! £12 for UPS ekspress. Ordre ble lagt inn i går kl. 12, i skrivende stund er de allerede kommet seg til Malmø i Sverige! Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Lekkert sideon, regner med fitpics når den dunker ned i postkassa di en dag? Det skal nok kunne ordnast Gleder meg! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jason Derulo og Jaden Smith bruker nesteb bare supra de også.. Pumba og ! Ref Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan det faktisk hende at jeg har sluppet billig unna her? På UPS tracking siden, så står det ingenting om at varen har vært igjennom customs, det pleier vel å stå der? Nå kl 12:51 var det visst en delivery attempt (nøyaktig 24 timer og 53 minutter etter jeg bestilte, var pakken reist fra england, til tyskland, så sverige, oslo og hjem til meg ), men jeg var fortsatt på eksamen da med mobilen avslått. Men siden det ikke står noe om at pakken har vært gjennom customs i trackingen, blir jeg ikke belastet mva? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nye sko i posten, impregnert idag, så er de klare til imorgen Så langt strålende fornøyd! http://stress.no/ProductDetail.aspx?itemId=16293&pageno=1 Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kan det faktisk hende at jeg har sluppet billig unna her? På UPS tracking siden, så står det ingenting om at varen har vært igjennom customs, det pleier vel å stå der? Nå kl 12:51 var det visst en delivery attempt (nøyaktig 24 timer og 53 minutter etter jeg bestilte, var pakken reist fra england, til tyskland, så sverige, oslo og hjem til meg ), men jeg var fortsatt på eksamen da med mobilen avslått. Men siden det ikke står noe om at pakken har vært gjennom customs i trackingen, blir jeg ikke belastet mva? Desverre ofte sånn at den regningen kommer en to tre uker etter at du har motatt pakken Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvor finner man disse skoa? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Tipper det er Brass Monki som lager og selger dem, men siden hans er vel nede 90% av tiden. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Beiber bruker Supra nok grunn for at jeg holder meg unna det merket..Kule sko det skal de ha.. Adidas all the way her. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Beiber bruker Supra nok grunn for at jeg holder meg unna det merket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sårt punkt, Anewz? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hva skulle være sårt? Men trodde de fleste var forbi de fasene i livet der man ikke ville gå med noe fordi en person man misliker går med det. Slutter du med tacky blazere selv om <insert random fyr du misliker> gjør det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Damn. Tacky blazere, den var heavy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå