WallStreet Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da var det på tide at ejg kjøpte noen nye sko igjen! Måtte lette litt på eksamenspresset Var såpass fornøyd med cuttlerne fra supra at jeg kjøpte to par til. Ble en i Cabernet patent og en Navy Seersucker. Kjøpte også et par av creative recration sin Select Pilotto i sort. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Stilige de to første der. Ser for meg at den i stoffet egner seg best om våren/sommeren. De siste du linka til der var, på den andre siden, mindre pene. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ja var det som var planen, cuttlerne jeg har nå i fullgrain er altfor kalde til å bruke på denne tiden av året. Mulig jeg skal bruke pilotto nå på vinters tid, må bare se det litt an først. Har egentlig vintersko fra før så trenger ikke det i utgangspunktet, eneste jeg mangler nå er en ordentlig god parkas. Bare funnet to parkaser som jeg liker til nå og det er fjellreven yupick og pjs kodiak. Eneste som er problemet her er jo at yupicken virker å være umulig å få tak i, og pjs er rimelig stiv i pris. Så det blir ikke eventuelt før lønninga, men godt det bare er tre dager til hehe Endret 6. desember 2010 av WallStreet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 De fra RC var dritstygge Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Godt jeg tåler kritikken Men gidder ikke akkuratt å forsvare kjøpene mine heller. Går jo som alltid på smak og behag, vurderte CR select costa, men tenkte jeg skulle prøve noen skoe med litt flere detaljer Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hehe, hadde ikke forventet annet Er smak og behag ja, ikke alle her inne som er like fan av mine patent leather sko heller - men hva gjør vel det når man selv liker de. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan er Supra skoene i størrelse? Stemmer det, eller er de store/små i størrelsen? Skal kjøpe bursdagsgave til meg selv Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan er Supra skoene i størrelse? Stemmer det, eller er de store/små i størrelsen? Skal kjøpe bursdagsgave til meg selv De aller fleste modellene er ca en halv størrelse større enn normalen har jeg erfart, mens f.eks cuban passet meg akkuratt. Så de er mer eller mindre true to size, og denne halve størrelsen er hvertfall ikke jeg noe legger spesielt merke til. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nyeste bestilling, Supra Vaider Rasta. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hvordan er Supra skoene i størrelse? Stemmer det, eller er de store/små i størrelsen? Skal kjøpe bursdagsgave til meg selv De aller fleste modellene er ca en halv størrelse større enn normalen har jeg erfart, mens f.eks cuban passet meg akkuratt. Så de er mer eller mindre true to size, og denne halve størrelsen er hvertfall ikke jeg noe legger spesielt merke til. Okei, tenkte å bestille meg et par tk society red carpet series, men sliter med å finne noen som har de i 7.5. Også bestilte jeg nettop et par av disse (i svart) til guttungen Edit: Fant endelig et bilde av en supra ekse, er visst us sz. 7 som tilsvarer eu sz. 40. Flott for da kan jeg bestille fra karmaloop siden man får 20% avslag der. Endret 7. desember 2010 av Feh Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fitpics av kjøpene WallStreet? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Feh: Googla det kjapt, og ligger ett par på ebay(edit var ikke red carpet). Dog hvorvidt de er ekte eller ikke har jeg ikke peiling på, men han hvertfall mange gode reviews. Du kunne også kjøpe de på zappos.com ,men aner ikke om de shipper til norge. Vertical: Skal se hva jeg kan fikse, må bare få de levert hjem først. Endret 7. desember 2010 av WallStreet Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kule sko til ungen WallStreet :!: Bestilte meg nettop: Fra ebay, 3000 kroner. Ikkje første gang det har blitt ei bestilling når eg har besøkt denne tråden Takk for tips Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lekkert sideon, regner med fitpics når den dunker ned i postkassa di en dag? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Blei visst helomvending Da var et par av disse på vei fra flatspot.com Skal poste pics så fort jeg får de Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De var utrolig tøffe, Feh. Så ut som gode vintersko! Og gratulerer med et nydelig kjøp, Sideon. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Sideon: Jeg er evig sjalu. Den jakken er HØYT på min ønskeliste, men er nok for dyr til å få i gave og jeg får ikke råd til den selv, må nesten prioritere klimannlegget i bilen min.. Feh: Fine sko, er stor fan av modellen Blir bra å få se fitpics også! Endret 8. desember 2010 av Hamar17 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Feh: Fine sko, er stor fan av modellen Blir bra å få se fitpics også! Ja, eneste jeg har sett med Supra Henry til nå er Justin Bieber () med de svarte: Glad jeg ikke kjøpte de svarte, ser alt for glinsende ut. Endret 8. desember 2010 av Feh Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Synes ikke de så ille ut i sort jeg.. Med blitz ser alt glinsende ut anyway. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg ser ikke helt greia med å hate Justin Bieber, selv om man misliker musikken hans. Noen som gidder å oppdatere meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå