Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Det burde gå greit, det som kan være litt vanskelig å få rent er det ru beskyttelsen på tuppen

Prøv med "grytesvamp" eller hva det nå enn heter. Svamp på ene siden, og litt røffere materiale på andre siden. Bruk den røffe siden.

Ang hvitt lær så er erfaringene mine at det er lett å få bort den værste dritten, men de blir aldri helt hvite igjen. Unntaket er dersom det er lakkfarget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig..! Er salg på Common Projects på Tobi nå, har lenge siklet på BBall high sneakerne deres som nå selges til 209$ i motsetning til den vanlige prisen på 400$+

Så, siden jeg ikke er 18 går jeg bort for å kjøpe meg et Visa SpendOn kort som i følge dem selv skal fungere på alle nettbutikker som aksepterer Visa. Når jeg derimot trykker purchase på siden til Tobi får jeg at "the credit card issuer declined the transaction." Skoene er vel borte innen jeg finner en annen måte å kjøpe de på, eller får tatt en alvorsprat med de i Visa Spendon. :(

Endret av Alkaw
Lenke til kommentar

Joda, men nå har det seg sånn at de er på "Final sale" til under halvparten av den orginale prisen. I tillegg tror jeg at jeg har funnnet problemet. SpendOn folka skal visstnok ha 2% i valutaomkostninger og da blir prisen over det som er på kortet mitt. Jeg stikker bort og slenger på en femtilapp til på kortet, fungerer det ikke da helelr får jeg bruke pengene på noe annet. :)

EDIT: Yes! Da funket det. Da er disse skoene på vei i posten.

http://www.revolveclothing.com/b/Product.jsp?code=COMM-MZ60

(Handlet riktig nok fra Tobi, men best bilder på revolve.)

Endret av Alkaw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...