Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det burde gå greit, det som kan være litt vanskelig å få rent er det ru beskyttelsen på tuppen Prøv med "grytesvamp" eller hva det nå enn heter. Svamp på ene siden, og litt røffere materiale på andre siden. Bruk den røffe siden. Ang hvitt lær så er erfaringene mine at det er lett å få bort den værste dritten, men de blir aldri helt hvite igjen. Unntaket er dersom det er lakkfarget. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ok! Takk for tipsene karer Meninger om selve skoa da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tøffe! Ikke akkurat vintersko, men som vårsko (Mars, April, Mai måned) og som høstsko passer de nok rimelig bra. Clean, men genial fargecombo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg liker modellen, men hadde nok kjøpt de i semsket lilla. Husk å legg ut bilder når du har fått dem da Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Will do! Bestiller på fredag, gleder meg som et barn! Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Trenger vintersko nå. Noen gode ideer som jeg kan kjøpe i en fysisk butikk? Mamma betaler skoene, og hun er ikke så fan av å bestille på nett, haha. Og du som kjøpte Supra Henry; fitpics? Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Er det mulig..! Er salg på Common Projects på Tobi nå, har lenge siklet på BBall high sneakerne deres som nå selges til 209$ i motsetning til den vanlige prisen på 400$+ Så, siden jeg ikke er 18 går jeg bort for å kjøpe meg et Visa SpendOn kort som i følge dem selv skal fungere på alle nettbutikker som aksepterer Visa. Når jeg derimot trykker purchase på siden til Tobi får jeg at "the credit card issuer declined the transaction." Skoene er vel borte innen jeg finner en annen måte å kjøpe de på, eller får tatt en alvorsprat med de i Visa Spendon. Endret 19. november 2010 av Alkaw Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 At de fungerer i ABSOLUTT alle er helt feil. Du skulle sendt mail til sjappa først. Spurte om Karmaloop.com godtok SpendOn, men fikk et nei. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Joda, men nå har det seg sånn at de er på "Final sale" til under halvparten av den orginale prisen. I tillegg tror jeg at jeg har funnnet problemet. SpendOn folka skal visstnok ha 2% i valutaomkostninger og da blir prisen over det som er på kortet mitt. Jeg stikker bort og slenger på en femtilapp til på kortet, fungerer det ikke da helelr får jeg bruke pengene på noe annet. EDIT: Yes! Da funket det. Da er disse skoene på vei i posten. http://www.revolveclothing.com/b/Product.jsp?code=COMM-MZ60 (Handlet riktig nok fra Tobi, men best bilder på revolve.) Endret 20. november 2010 av Alkaw Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Wow! De var nice Alkaw. Hvor mye måtte du ut med inkludert frakt fra tobi? Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det kom på 1500, så hadde nok aldri kjøpt de skoene til full pris. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å bruke de før mot mer sommerlige tider. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Noen som vet hvilke butikker de kan ha Supra Henry i Oslo? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Sole Service kanskje? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kommer snart Supra salg på Plndr Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Meh, har fått et hull i yndlingsjeansa mine på grunn av sykkelpedalene. Er rett under kneet, på baksiden. Noen som har noen idé om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Riv det enda mer opp, lag litt flere hull, og følg trenden! Yeah! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Vel ... Men det er jo rådenim, og litt av poenget med rådenim er jo ditt eget særpreg, så da kan jeg jo egentlig bare la hullet være der. Er jo ikke så stort heller så ... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvordan klarte du å få hull der? lol Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Jeg er en av de få som fortsatt gidder å sykle i dette været (har verken bil eller moped, lol), også satt jeg meg fast i snøen. Måtte derfor sette føttene i bakken, og da klarte buksa å feste seg i den onde stålpedalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå