EirikBrand Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvor kan jg skaffe disse Supra-skoa? http://suprafootwear.com/footwear/fall-2010/signature/skytop-ii/s01012chr/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Sett flere Session butikker har dem, så hvis du vil prøve dem fysisk, sjekk der. Ellers: Karmaloop.com CCS.com Picyourshoes.com 1 Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kjøpte netopp skytop OG skytop 2 Dette blir mine første Supra sko, gleder meg som en unge Bilder kommer når skoene er ankommet Håper bare at denne nettbutikken har de på lager. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvilke sko? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 De nederste der er veldig gode! Bare husk å impregner dem, fikk mine for to-tre uker fra CCS og jeg er veldig fornøyd. Gled deg sier jeg bare Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva synes folket om Hub Chess ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Liker ikke ... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 De var ... mindre pene! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Andre bilder og vinkler av skoen? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Liker ikke ... De var ... mindre pene! Takker for innspill, søkte litt mer rundt i går og kom fram til Supra Henry Likte dem bedre enn de som dere slaktet, så tror jeg vil gå for dem. Men som førstegangskjøper av Supra sko er jeg litt usikker på størrelsen. Prøvde å søke meg fram til det, men fikk varierende resultat, så da spør jeg dere. Tilsvarer UK 10 størrelse 44 eller 45? Bruker størrelse 44 til vanlig. Og et spørsmål til: Noen som har erfaring med å bestille fra crookedtongues.com ? Virker som det rimeligste alternativet akkurat nå, kanskje takket være kronekursen i forhold til GBP. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 http://factory413.com/shop/footwear/supra/henry/s03007/ Gå dit, og trykk "Shoe size conversion" linken som står rett under prisen. Den jeg stoler på i hvert fall. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Supra Henry er fine ja. Kunne tenkt meg de som vintersneakers, men siden jeg allerede har Timberland 6-inch gidder jeg nok ikke å bruke mer penger på sko, med det første ... Men liker de best i burgunderrødt jeg da. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tenker på å kjøpe meg et par nye vintersko, så lurer på hva folk går for, her inne? Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg vurderer selv Supra Henry som det er postet flere bilder av i denne tråden Nå har jeg akkurat vasket 7 par med High Tops med tannbørste.. De ser ut som nye igjen og det var verdt det, men snodig å bruke tannbørsten flittigere på skoene enn tennene. (Ikke samme tannbørste naturligvis) Edit: Meninger om disse som kom på Karmaloop i går kveld ? http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=145036&VendorCode=NKE Edit2: Og meninger om disse som er på vei i posten ! Er ikke helt 100% sikker på at jeg digger dem, men det var noe som gjorde at jeg bare måtte bestille dem ! http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=102816&VendorCode=NKE Endret 7. november 2010 av Hamar17 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Liker begge! Men funker dårlig på denne tiden av året da ... Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Neinei, de funker strålende ! Jeg kommer nesten aldri til å bruke de utendørs, rent bortsett fra når jeg går fra døra til bilen, fra bilen til skolen, fra bilen til butikken etc Lenke til kommentar
feggy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eeeeerhm... Er det ikke sko? Skal de ikke brukes til å gå med? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Det jeg mener er jo at de er ganske lyse, og blir jo sannsynligvis ganske fort møkkete nå på høsten. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg ser selvfølgelig helt enig med deg, Kaken. Man kjøper ikke sandaler i desember. Noe samsvar mellom sko og årstid må det vel være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå