Homme Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Håper det ikke var mye oransj i kicksa? Ellers blir det way to much etter min mening. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan er det med frakt osv fra Karmaloop? Var det sånn at det var veldig dyrt eller noe, synes jeg har lest noe om det her.. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan er det med frakt osv fra Karmaloop? Var det sånn at det var veldig dyrt eller noe, synes jeg har lest noe om det her.. Frakten er ganske dyr. Men blir fortsatt mye billigere enn i Norge. Bestilte 3 Tees og 5 luer fra Coal der for litt over 1k! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Lacoste Observe Hi Er de noe særlig som vintersko? snakker ikke tur i fjellheimen liksom. Endret 3. oktober 2010 av Toska92 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noe særlig som at de ser bra ut? Nope, de var jævlige. Men ellers så funker de helt sikkert Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 De var rimelig stygge ja ... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Tenkte å bestille Supra Skytop 2 i svart med røde detaljer og et par til av en kompis som er i USA nå. Vurderer enten Supra heartbreakers og Radii 420 i tillegg tip skytop2. Innspill? Må forresten kunne kjøpes over disk i usa. Edit: ser at hearbreakers er noe limited opplegg, så blir vel uaktuelt. Andre sko eller klær jeg burde vurdere å få kjøpt? Endret 3. oktober 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Toska92: Stygge sko. Lacoste har også en forferdelig kvalitet. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er helt enig egentlig. har bare som sagt ikke økonomi til Timberland o.l. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Finner fortatt penere sko til under tusenlappen enn e der (ikke at det skal så mye til ). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Blant annet er disse finere og garantert bedre vintersko enn det Lacoste-tullet du kom med. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Blant annet er disse finere og garantert bedre vintersko enn det Lacoste-tullet du kom med. Nice! takk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tenkte å bestille Supra Skytop 2 i svart med røde detaljer og et par til av en kompis som er i USA nå. Vurderer enten Supra heartbreakers og Radii 420 i tillegg tip skytop2. Innspill? Må forresten kunne kjøpes over disk i usa. Edit: ser at hearbreakers er noe limited opplegg, så blir vel uaktuelt. Andre sko eller klær jeg burde vurdere å få kjøpt? Har Skytop II's black suede selv. Konge sko. Alt jeg har å si Gode å gå i, kvaliteten er bra. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvilke nettbutikker som shipper til Norge fører Nike Dunk High AC? (untatt pickyourshoes.com, har ikke i min størrelse der) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) sneakerhead.com sneakersnstuff.com Endret 4. oktober 2010 av Homme 1 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 sneakerhead.com sneakersnstuff.com Takk Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skal kjøpe nye sko straks, og da henvender jeg meg til denne tråden. Det paret jeg vil bytte ut er noe likt dette, bare med andre farger. Det kan være andre merker enn Puma også. Vil helst ha hvite eller svarte, men er åpen for alle forslag. Pris? 700+/-, kan strekke meg opp til 1000. MVH EspenFe Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 For å være ærlig var de det stygge. Skal du ha noen hi-tops anbefaler jeg deg heller å gå for noe Nike, Adidas eller Supra, alle tre merkene har en del penere hi-tops enn hva jeg har sett fra Puma. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sa jeg var åpen for alle forslag. Har dere noen forslag til sko? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Supra thunder, royal blue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå