Funkmasterfleksnes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ysl har vært postet flere ganger oppigjennom, og høster enormt mye skryt, SOM om det skulle være noe ekstraordinært, og jeg ser ikke helt grunnen til det. Det var det jeg ville frem til, ikke noe om deg eller hva du skrev, bare generelt om skoen. Nå er jeg ikke noen sneakerekspert jeg heller, men jeg er iallefall veldig glad i Nike bruin, Supra society, Nike classic sweet osv. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Synes det kunne vært litt kult med lilla chinos, men veit ikke helt hva jeg kunne brukt det sammen med. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 ^^ Når du nevner YSL skoene som vanlige og ikke noe å hige etter -så poster du noen av de enkleste sneakersene man finner? Blir nesten litt dobbeltmoralskt og "hat" pga. merket. Men nok om det Liker det du postet også, kanskje utenom Supra skoene. ^ Gult og svart passer til lilla. Så gul skjorte er fett, om det er noe du går i. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg postet ikke de jeg postet fordi det var noe veldig spesiellt ved dem, men fordi jeg syntes det er pene sneakers, fra merker som har lange tradisjoner med sneakers. Når det gjelder high end motemerker som produserer sneakers, finner man ofte det litt mer spesielle, som foreksempel av Lanvin eller Dior Homme. Men når det gjelder YSL føler jeg det kun er et motemerke som har designet helt enkle og greie sko, men som det ikke er noe mer spesiellt ved, enn ved for eksempel de jeg postet. Ang lillamatchingen føler jeg både svart og gult går fint, men vær forsiktig med gult da det gir meg ekstreme påskekostymeassosiasjoner Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Personlig synes jeg YSL Rolling er blant de fineste på markedet, men folk ser tydeligvis forskjellig på ting. 2 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er på leiting etter nye sneakers/boots for vinteren. Vestlandsværet blir ganske surt til tider, så må være gode sko, men litt mer street enn goretex liksom. Forslag? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Red Wing OG? Timberland x Abington Hiker? Har lyst på de to nederste parene selv. Bildene er klikkbare btw. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 For mindre enn 1000kr. Sparer for utenlandsstudier. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Supra Henry virker jo lovende, men med frakt og toll blir vel prisen noe over 1000,- tror jeg. Evt. kan du jo bare smelle til med M77 da. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Da har jeg bestilt to par nye sko Supra, muska skytop, grey suede Og Circa "50 classic" Endret 28. september 2010 av Vidunderbumm Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Var ikke mye til høst/vintersko det der Liker Supra paret. Men skal de brukes på høst/vinter. Impregner dem, og det godt! Stoffet på det Supra paret er vel i suede, og det vil få svarte prikker om det kommer nær vann. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvor får jeg kjøpt det da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Alle skobutikker. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Lenge til jeg kjøper noe annet enn Supra 1800kr for to par, og 78kr i moms BEste kjøpet jeg har gjort på en stund tror jeg... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Bare Supra blir jo kjedelig i lengden da. Varierer som regel mellom Supra, Nike og Adidas jeg, men keen på å prøve ut nye merker også. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Dårlig aktivitet fortiden, så slenger opp et slags outfitbilde: Endret 2. oktober 2010 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Ikke dumt, ikke dumt, men hadde foretrukket en mørkere farge på cardiganen og ingen logo-flash på tee-en. Hvilke kicks brukte du? Btw, hva synes dere om disse? Ha straks bursdag, så prøver å få mor til å gi meg de i bursdagsgave. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Go for it! Og hva skjer med at folk shopper hvite kicks som gærninger nå da? Plukka med meg ett par tees i dag fra Nixon og Globe faktisk, hadde aldri trodd Globe skulle få noe som helst innpass i min garderobe.. Endret 2. oktober 2010 av Homme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvite kicks på høsten? Skjønner ikke at folk gidder en gang ... Tror forresten at det blir å gå for de Timberlandsa, digger dem! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Brukte kicks med oransje detalsjer som matchet tee'en, såklart er ikke logoflash ønskelig, men det er fargekomoen jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå