Hanihagen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Tok en liten handletur på urban idag Digg med familie som jobber der, så handla får 6500kr men 50% rabatt så 3250 Ble en cardigen strikke genser & vanelig genser fra flat top, 2 Diesel bukser, sko fra HUB og en skjorte. Endret 22. september 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 handla får 6500kr men 50% rabatt så 3500 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det er 40% på Warner-kjeden hvis man handler med rabatten ansatte har. Han surrer vel bare litt med prosentene. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) hehe ja, gjore det sa btw ca priser også naturligvis Endret 22. september 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hva syns dere om en slik høstjakke fra J&J? http://jackjones.bestsellershop.com/NO/jakker/garage-jacket-7-8-10/55429/55434# Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Ikke så alt for ille til å være fra J&J. Fargen synes jeg kunne vært mørkere da ... Endret 25. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Enig i det med fargen, men trenger en jakke ganske fort nå Noen som har sett noe liknende i noen butikker eller på nettet? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 På urban har de noen lignende i brunt eller mørke blått/marineblå som er veldig fine, holdt på å kjøpe sånn selv hadde det ikke vært får at de var får korte i armene på meg :/ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som har skills og klarer å finne ut om Supra Henry er å få i str. 15? (Big, I know ) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ja, det er de. Fant alle parene på factory413.com, og de aller fleste var å få i 15. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Tror nesten jeg må ha meg et par Henry selv jeg, til de mindre ekstreme vinterdagene. Har jo straks bursdag, og tror det blir noen Timerland x Abington Hikers eller Red Wing OGs fra mamma da. Men alltid greit med noe lettere fottøy også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 http://4.bp.blogspot.com/_qEWqYGNgnjU/TJK7DgTEvKI/AAAAAAAAAmU/O3XqN0goISc/s640/ysl-sneakers-2.jpg /drool Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ser ikke hypen på ysl Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er ingen hype etter YSL? Er silhoutten jeg liker, samt den ser jævlig fet ut på. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Litt så, føler en helt grei enkel sneaker får utrolig mye skryt, selvom den etter min mening ikke er noe å hige etter Lenke til kommentar
feggy Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har Nike Mens dunk high, og når jeg har gått lenge i de opplever jeg at de knirker.. Er veldig merkelig, og må nesten liste meg fremover for å få en noenlunde grei lyd på skolene..(altså ingen..) Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? HAr og forsåvidt planer om å kjøpe nye sko i stilen mens dunk high, eller Adidas Nizza. Anyone? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hva med oss som liker helt enkle greie sneakers? Liker silhoutten på den skoen 10x mer enn på f.eks Supra skytops o.l. Men nå kan vel du også linke noen sneakers som er å hige etter til oss som ikke er så inne i sneakerverdenen. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Det samme skjedde med mine dunks faktisk, men brydde meg ikke så mye om det Nike terminator kanskje, eller rett og slett dunks Anews: Dette er jo selvfølgelig bare min mening, og jeg sier ikke noe negativt om enkle greie sneakers, bare at jeg føler de blir beskrevet som noe utenom det vanlige, på tross av at jeg syntes de er litt kjedelige Endret 26. september 2010 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 HAr og forsåvidt planer om å kjøpe nye sko i stilen mens dunk high, eller Adidas Nizza. Anyone? Nike Air Force 1, Nike Blazer SB, Nike Blazer, Nike Dunk AC etc. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Analogue: Hvem som sier noe om at de er utenom det vanlige? Jeg påsto hvertfall aldri at skoen jeg linket var ekstraordinær og noe nytt og revolusjonerende. Så ser liten vits å legge inn en debatt ang. "YSL hype" etter et bilde av en sko jeg ikke mente var noen av delene. Men nok om den, vil fortsatt få se noen eksempler av sko du syntes er noe å hige etter. Ettersom jeg er relativt grønn innenfor sneakers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå