Vertical^ Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Jeg synes Supra's sko er breie. Men det kan være fordi jeg har veldig smale føtter. Men de er vel ganske "true to size" Grey TUF: Grey Tie Dye's Grey Suede Endret 25. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Okei, kan ikke si jeg forelsket meg i noen av parene, men de øverste var de fineste av de du postet bilde av. Takk for hjelpen. Er bare jeg som synes det er veldig langt fra hælen til tungen på Supra skoene ? At hullet der foten skal inn er langt ? Am I makin' sense ? Lenke til kommentar
August. Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kongkake; Av de to jakkene, likte jeg Obey peacoat'en helt klart best. Men det er jo ganske sketchy å kjøpe en slik peacoat på nett vil jeg tro? Ettersom at den burde helst prøves i forhold til hvordan den sitter osv.? Også de Sebago skoene. Er gira på et par selv, men er litt skeptisk enda. Men kunne jo ikke skade å kjøpe dem, så man ivertfall har et par liggende. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvis du har penger til å "bare kjøpe et par sebagos" og ikke planlegger å bruke de masse så kan du bare gi de pengene til meg Lenke til kommentar
August. Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 pft. Eller så kan jeg bruke dem på et par Sebago sko Nei, jeg tror jeg går for dem. Hadde vært fint å prøvd dem først tough. Får titte litt rundt i Bogstadveien på vei hjem fra skolen idag og se om noen butikker har dem. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen ganger skulle jeg virkelig ønske jeg bodde i Oslo. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Gikk for Arlingtonsa jeg. Nå er det best strl. 10 passer meg. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Digga komboen med grått og lila på skoa over her, men synes gråfargen var litt grell. For mange nyanser på fargen tror jeg + at den virka litt 'flekkete'. Mulig det ser bedre ut i virkeligheten med vanlig lys. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 De er litt store i størrelsen, jeg bruker vanligvis 43/44, men kjøpte Arlingtons'ene 8.5 (42). De var ganske smale tho, men satser på at de utvider seg en del i bredden, noe damen i butikken sa de ville Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Og det sier du først nå? Bestilte de en halv størrelse mer enn jeg bruker jo. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Spurte du? Hehe, nei, egentlig skulle jeg bestille 9, men så hadde de ikke flere på Herringshoes, så da ble det heller en størrelse mindre enn en for stor. Endret 25. august 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jonas: Kjøpte du disse skoene i butikk eller på nett ? Hvis du kjøpte de i butikk, HVOR ? Og pris ? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nett Kostet halvparten så mye fra Herringshoes etter frakt og mva som de gjorde på Sebago i Oslo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Gikk for Arlingtonsa jeg. Nå er det best strl. 10 passer meg. Jeg bruker 44 i converse og mano(plims). prøvde et par i 9.5 seilsko som var akkurat for små, så bestilte 10. Tror vi har ca lik størrelse? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Tja, du er en størrelse større enn meg i EUR, men jeg har ganske brede føtter da, og hvis Arlington er smale så gjør vel ikke en størrelse eller to for mye noe særlig. Endret 25. august 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Digga komboen med grått og lila på skoa over her, men synes gråfargen var litt grell. For mange nyanser på fargen tror jeg + at den virka litt 'flekkete'. Mulig det ser bedre ut i virkeligheten med vanlig lys. Bildet er jo litt redigert, for å se skoen til å se "best ut". Det følger med både lilla og grå lisser http://www.youtube.com/watch?v=41ThSU7Tajs Bør vel gi deg et lite innblikk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tja, fortsatt litt usikker på den fargen. Kunne sikkert hatt et par av de, men er nok ikke noe jeg gidder å leite etter eller betale dyrt for. Hadde definitivt kjøpt dem om jeg kom over dem på salg Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 De peneste grå supraene er etter min mening Society, var en her i tråden som kjøpte dem for litt siden, uten at jeg helt husker hvem eller orker lete det frem, heeelt råe sko er det uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå