EB_Veyron Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Kan også nevne http://streetetiquette.com/ Ikke direkte streetwear, men veldig mye fint der, og nokså lærerik. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Genial tråd Denne må definitivt i mine innlegg ! Kommer med noen bilder av mine sneakers i løpet av kort tid, håper på noen positive, (evt negative) tilbakemeldinger. (Fitpics selvfølgelig) Er Nike fanboy, som akkurat har kommet hjem fra usa med meget full koffert ! Men tror dessverre ikke jeg har noe veldig eksklusivt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Så en dude på VGS skolen jeg går på, og han hadde et par fra Nike. Likte de utrolig godt, men er usikker på modell. Høye, samt rød og hvit colorway. Nike swooshen var rød. Er det Dunks? EDIT: Fant det ut. Er de klassiske Dunks modellene Endret 24. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Supreme ute med F/W 2010 kolleksjonen. I hvert fall noe av den. Klikk her. Noen av mine Favoritter: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Endelig fant jeg ut hvor ordet og navnet "Nike" kom fra. Det kommer fra antikkes Hellas og betyr "seier". Fortjent navn vil jeg våge å påstå. Btw, tenker på denne peacoaten fra Obey: Hva tror dere? Tabelspoon: Digget den øverste jakka! Om prisen er ok, kanskje det blir en slik istedenfor den vist ovenfor? Endret 24. august 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Slenger meg på tråden! Hva syns folket om Wino colourwayen av Skytop? Hvor kan man kjøpe shosa ? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Digger den jakka jeg også. Vurderer den selv. Blir sikkert ikke spesielt billig. Supreme er ganske dyrt. Får se hva prisen blir. Må også bruke jetcarrier, da Supreme ikke sender til Norge. Eller Europa for den del. Edit: Leif. Endret 24. august 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Nike var også den greske guden for sport\idrett. Det uttales "Nikee", eller "Naiki" @ Charlo Sjekk ut Karmaloop, CCS, Factory413, og pickyourshoes.com Endret 24. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Digger den jakka jeg også. Vurderer den selv. Blir sikkert ikke spesielt billig. Supreme er ganske dyrt. Får se hva prisen blir. Må også bruke jetcarrier, da Supreme ikke sender til Norge. Eller Europa for den del. Edit: Leif. Ahh ... Kjipt. Får håpe på at den dukker opp på eBay da. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 NEI det er ingen som har WINO skytopsa. Er de virkelig for kule for butikkene eller ? Vedder på at kongkake har bestillt alle sammen til seg selv så ingen har. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Jasså?.. http://factory413.com/shop/footwear/supra/skytop/s18063bkg/ http://www.flatspot.com/products/supra-skytop-black-canvas-gum Endret 24. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Her er fitpics Nike Delta Force AC High (finnes også i mørk grå/svart) Nike Classic Sweet Mid Nike SB Bruin (Rød eller hvite lisser? Jeg klarer ikke bestemme meg helt) Vans Blu/Wht Checkers (usikker på modell..) Nike SB Blazer Mid (favorittsko!) Converse All Stars Chuck Taylor American Flag High Det er mange flere også, men ingen som er verdt å ta bilde av.. herunder : helt hvite Vans med knyting, helt sorte Vans med knyting, røde, hvite, brune og blå converse etc Endret 24. august 2010 av Hamar17 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Wow! Må si jeg likte Delta Force og de svarte Blazer Mid's skoene utrolig godt! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Likte alle parene utenom Vansa og Consa, liker ikke US-versjonen. Kan skjønne hvorfor Blazer Mid er yndlingsskoene dine, de er drittdigge, fete og holdbare. Gå for hvite lisser på Bruin'sa btw. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Skjønner godt at Vans og Converse blir litt vel mainstream, men det er jo dessverre high tops i ferd med å bli også :/ Takk for feedback ! jeg poster bilder neste gang jeg kjøper sneaker Blazerene er sinnsykt behagelige, det samme er Delta Forcene, synd de ikke har vært så super anvendelige nå i sommer, men nå kommer høsten ! Tid for sneaks Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Må nesten spørre, for jeg likte Delta Force'ene veldig godt Hvor fikk du tak i dem? De lignet veldig på Supra Skytops, grunnet samme form, høyde, og en colorway. Men Nike leverer vel mye bedre kvalitet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Hvor fikk du tak i Delta Forcene da? Ble gira på et par selv, likte dem skikkelig godt. Og angående Blazerene igjen, så ja, det er knallsko. Har hatt mine i litt over et år nå, og det er blitt utsatt for det meste. Der mine andre sko med limt såle er gått opp i limingen holder de enda. I tilegg er de som sagt behaglige. Men har lyst på et nytt par siden fargen er blitt ganske kjip, og hælen begynner å bli rimelig slitt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvordan sitter Blazer's og Delta's på foten? Er de veldig breie? Har problemet med at jeg har lange føtter, men de er så smale. Derfor jeg ofte må knyte skoene så stramt som mulig. Kaller meg en "sneakerhead", men har aldri hatt et par med Nike's Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 For min del sitter de bra, kanskje en smule trang akkurat ved lilletåa. Men nå har jeg veldig brede føtter igjen da ... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Får vel prøve dem ut. Synes jeg kan huske at jeg har sett Blazer's flere steder. Tøffe sko, samt at de ikke har de typiske skatesko-stilen over seg, som DC f.eks Mot neste vår (som er altfor lenge til) går jeg nok for disse, igjen. Falt veldig for de grå jeg kjøpte. Kunne ikke passet bedre på foten min en det disse skoene gjorde. Usikker på om jeg skal ha dem i enten rød eller svart, men. Endret 24. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå