Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

De fleste jenter jeg har sett i sneakers ser også teite ut, men det har nok noe med at disse sneakersene er breie skatesko fra DC ol. og ikke noe av de litt høyere og smale sneakersene man får tak. Tipper at noen Skytops eller Blazer Mid vil se bra ut hvertfall. :)

 

Skal faktisk kjøpe et par med sneakers til dama i løpet av våren, som en liten vårgave fra meg. :p Noen som har noe å anbefale? Det er jo en del fete Nike Blazer Mid WMNS ute å går ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alltid. Men de kan jo ikke sammenliknes engang, DC er fælt uansett!

 

Forsåvidt sant. :p Men har egentlig bare sett enten eller (DC og lignende dritt), om vi ser bort i fra Vans (Slip-ons, Authentic og Era) og Kawasaki (LOL). Og Nike Blazer Mid synes jeg passer på kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Synes ikke noe særlig om Air Max jeg da. :p Misliker sålen. :hm:

 

Men et spørsmål til bebeluv, om du forhåpentligvis ser dette: Hvor kjøpte du de nyeste Blazerene dine, i patent leather?

Kjøpte de på DNA Strømmen, Eurosko hadde det også, men utsolgt i 41. Kostet 1100,- Har sett noen jenter med lilla patent også, utrolig frekke! Noe annet enn Blazer mid på jenter, kan jeg garantere at ikke funker, av high tops.

Lenke til kommentar

Hallo!

 

Har kjøpt meg Supra TUF Vaider high tops, og da jeg aldri har hatt high tops før så kunne jeg gjerne fått noen tips til hvordan jeg kan ha buksa? Til nå går jeg alltid med buksa oppi skoen, men så har jeg litt lange bukser og, så kan bli litt klompete. Bruker forresten litt stramme bukser.

 

Noen som kunne gitt meg tips?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Hallo!

 

Har kjøpt meg Supra TUF Vaider high tops, og da jeg aldri har hatt high tops før så kunne jeg gjerne fått noen tips til hvordan jeg kan ha buksa? Til nå går jeg alltid med buksa oppi skoen, men så har jeg litt lange bukser og, så kan bli litt klompete. Bruker forresten litt stramme bukser.

 

Noen som kunne gitt meg tips?

Les fra denne siden og utover. Spørsmålet har blitt besvart før i tråden.

 

Andre bilder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

waynevmasnew.jpg

pete-wentz-masked-07.jpg

20071106_chris_brown.jpg

pete-wentz-supra-footwear-kola-brown-2.jpg

lil-wayne-supra-vma-3.jpg

 

Dersom du har litt for lange bukser, kan du legge de opp, eller få en skredder/din mor til å gjøre det. Det ser alltid finere ut med klær i passende form, en klær som ikke passer.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
Hallo!

 

Har kjøpt meg Supra TUF Vaider high tops, og da jeg aldri har hatt high tops før så kunne jeg gjerne fått noen tips til hvordan jeg kan ha buksa? Til nå går jeg alltid med buksa oppi skoen, men så har jeg litt lange bukser og, så kan bli litt klompete. Bruker forresten litt stramme bukser.

 

Noen som kunne gitt meg tips?

Bruker slim-fit bukser selv, og jeg bare tar på meg skoene og gjør ikke noe mer. Fordi at buksene går automatisk litt nedi skoen. ALDRI ha buksa over skoen. Altså over den man kaller tungen\tongue.

Lenke til kommentar
Hallo!

 

Har kjøpt meg Supra TUF Vaider high tops, og da jeg aldri har hatt high tops før så kunne jeg gjerne fått noen tips til hvordan jeg kan ha buksa? Til nå går jeg alltid med buksa oppi skoen, men så har jeg litt lange bukser og, så kan bli litt klompete. Bruker forresten litt stramme bukser.

 

Noen som kunne gitt meg tips?

 

Gratulerer med fete sneakers! :thumbup:

Hva bukseben og hi-tops angår, så synes jeg at det ser fett ut med enten hele beinet nedi i skoen, eller at i det minste tunga vises. Dekker du til tunga ser skoene ut som noen low-tops, og det er kjedelig. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...