Martinas93 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hei, så at på jobben nå så har vi en billig Packard Bell så spørsmålet mitt er hva dere syns om den, er den bra eller ikke ? Fakta osv på bilde... Endret 14. januar 2010 av Martinas93 Lenke til kommentar
zebe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Acer og Asus har bra minilaptoper. F.eks 'Acer Aspire One'. Vet ikke om den på bilde er noe bra. Endret 14. januar 2010 av zebe Lenke til kommentar
anordne Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) er vel stort sett samme maskinvare i de forskjellige netbooks. Så yter samme som alle andre. Utsende kan jo variere, men maskinen fungerer greit til nett, lytte på musikk , men blir litt liten til å jobbe med synes jeg. ATOM prosessoren er "gammel" og helt enkel.. Prisen er meget god! Endret 14. januar 2010 av anordne Lenke til kommentar
Martinas93 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Skal bare surfe osv, også syns jeg det var en virkelig god pris på den iforhold til andre minipcer. 1900kr for den, den er vell verdt det ? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Vist du ønsker en enkel surfe maskin så passer den deg helt fint. Regner med du skal ha den en del med deg, vist ikke, gå for en med større skjerm. Den er verdt 1900 kr, billigste bærbar jeg har sett,meget god pris det. men er nok fordi det kommer nye atom cpuer som blir bedre og de selger ut det gamle.Meget bra at den også har innebygget gprs/edge/3g, vist du har behov for det. Kjekt å ha. Disse maskinene kaller jeg ett suplement til en andre pcer man har og er på ingen måte noe erstatning. Endret 14. januar 2010 av anordne Lenke til kommentar
branick Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Herregud, under 2000,- kroner, også har maskinen innebygget 3G og 6 cellers batteri? Det er bare å løpe og kjøpe med en gang for mer maskin for pengene finner du ikke i Norge på bruktemarkedet engang tror jeg! -Øivind- Lenke til kommentar
Martinas93 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Da skaffer jeg meg en sånn, den er ganske kjekk og ha i senga, på fly osv Lenke til kommentar
anordne Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Absolutt! Grattis med ny netbook ! Lenke til kommentar
Martinas93 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Takk :] Går det ann å bruke den på fly ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå