Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i min kompis storebror

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre?

Jeg er en jente å 16 år, som er forelsket i storebroren til bestekompisen min. Det er helt klart at han har følelser for meg også - men vi kommer aldri noen vei på grunn av kompisen min - lillebroren hans som ikke akkurat er begeistret for situasjonen.Det er to år mellom dem. Å droppe komipisen min er ikke noe alternativ, og jeg klarer heller ikke glemme denne gutten. Vi roter alltid på fylla(det har vi gjort i 2 år nå) og han "lyser opp" alltid når jeg kommer inn i rommet.

Hva gjør jeg? Gutter; hvordan kan jeg få kompisen min til å akseptere et evt. forhold mellom meg og broren hans, og hvordan får jeg han til å ta det første skrittet?

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om forumet "kjøling" sikkert kan høres riktig ut for denne tråden, så er det altså ikke det :) Flyttes til riktig forum, samtidig som emnetittelen endres til noe forståelig.

Trådstarter: Vennligst kontroller bedre hvor du poster på forumet (riktig kategori) og lag mer beskrivende emnetitler. Anbefaler å lese retningslinjene før du fortsetter å bruke forumet. Det er obligatorisk, og ikke frivillig, som opplyst når du lagde bruker på forumet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...