alphaf Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hva skal jeg gjøre? Jeg er en jente å 16 år, som er forelsket i storebroren til bestekompisen min. Det er helt klart at han har følelser for meg også - men vi kommer aldri noen vei på grunn av kompisen min - lillebroren hans som ikke akkurat er begeistret for situasjonen.Det er to år mellom dem. Å droppe komipisen min er ikke noe alternativ, og jeg klarer heller ikke glemme denne gutten. Vi roter alltid på fylla(det har vi gjort i 2 år nå) og han "lyser opp" alltid når jeg kommer inn i rommet. Hva gjør jeg? Gutter; hvordan kan jeg få kompisen min til å akseptere et evt. forhold mellom meg og broren hans, og hvordan får jeg han til å ta det første skrittet? Endret 14. januar 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Selv om forumet "kjøling" sikkert kan høres riktig ut for denne tråden, så er det altså ikke det Flyttes til riktig forum, samtidig som emnetittelen endres til noe forståelig. Trådstarter: Vennligst kontroller bedre hvor du poster på forumet (riktig kategori) og lag mer beskrivende emnetitler. Anbefaler å lese retningslinjene før du fortsetter å bruke forumet. Det er obligatorisk, og ikke frivillig, som opplyst når du lagde bruker på forumet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1193178 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg