Mongotryne Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Altså jeg er litt små uheldig med google idag og orker ikke lete lengre. Jeg har bestemt meg for å søke TAF-elektro til høsten nå, men finner ikke så veldig mange tilbud. Jeg har ekstremt lyst å få meg offshore ettervært, men lurer litt om det er mulig med det med fagbrev innen data/elektronikk ? Syntes det hørtes ganske tvilsomt ut. Om noen vet om skoler med tilbud om TAF-elektro tar jeg gjerne mot d I krise tilfelle får jeg bare søke meg inn på Taf-tip. Noen som også vet hva snittet kommer til å ligge på? Hørt skrekk historier med snitt på 5.6++ .. hjelpes! Endret 14. januar 2010 av Mongotryne Lenke til kommentar
CookieMonsteret Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kor i landet bur du? Veit vertfall at Knarvik vgs har TAF- elektro. TAF med data har eg egentlig aldri hørt om, så tviler igrunn på at det finst, but you never know... Opptakskravene til elektro er eg heller ikkje sikker på, men dei er nok ganske høge,elektro er nok det TAF- løpet som har høgast inntakskrav. For å velge TAF i det heile tatt bør du vere ganske stabil på realfagene som matte og naturfag for å klare å følge med i undervisningen. Men stikk innom http://www.taf.no/ Der står det ei liste over skuler med TAF, og kas linjer dei tilbyr. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Rud VGS i Bærum har dette tilbudet. Det er ikke nødvendig med 5.6 i snitt her, men man må være fullt klar over at det må jobbes mye med stoffet. T1, R1 og R2 matte, samt Fysikk 1 (og 2 om du vil) Er du villig til alt dette og 35 timer skole i uka så er det linjen for deg. Er som sagt langt ifra umulig men man må jobbe systematisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå