Spaz Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kanskje dette hadde vært kult å ha. Bare synd at prisen er "litt" stiv. De skal ha nesten 700 dollar for det :o : http://www.extremetech.com/article2/0,3973...,1112020,00.asp Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Tenk å kunne skrive kjapt på den dingsen der a. Hadde sett rimelig tøft ut Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det der skjønte jeg ikke en dritt av.... Lenke til kommentar
arve19 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Mulig jeg husker feil, men det var et tastatur på 80 tallet som skulle gjøre noe av det samme. Du hadde tast for hver finger, og kombinasjonen skulle gi deg riktig tegn Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Er for nerder uten damer :-) Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 kommer til å kortslutte lillehjernen før du klarer å lære deg den der... Da sikler jeg heller etter den boksen som "tegner opp" tastaturet på bordet, og bruker optisk krysspeiling for å se hvilken tast du "trykker på" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå