GreenRay Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har du bestilt derifra GreenRay? Er enig med enkelte i tråden om at svartkrutt og termitt er greit å begynne med. Så har vi pyro-delen på freakforum Har bestilt derifra ja bestilte 3kg KNO3 + endel andre kjemikalier Lenke til kommentar
handerreduden Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hallo Her er noen spørsmål som jeg ønsker å få svar på Er KNO3 det samme som salpeter? Hvor får man kjøpt det? Hvordan skaffe det? Mvh: Bubba Hallo Her er noen spørsmål som jeg ønsker å få svar på Er KNO3 det samme som salpeter? Hvor får man kjøpt det? Hvordan skaffe det? Mvh: Bubba Hei Bubba Jeg har tidligere prøvd å få tak i KNO3 i Norge og var ikke særlig vellykket. Du kan kjøpe det på apoteket, men det koster omtrent 200kr for 90gr. Med mindre du er bonde, da kan du kjøpe det på felleskjøpet! Det er veldig billig i Polen!! jeg fant 5kg med KNO3 for omtrent 100kr Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Fantastisk nekro for informasjon som allerede eksisterte i tråden! Forøvrig anbefaler jeg på det sterkeste å ikke bestille fra Polen, etter at ABB belyste den kilden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå