Artifax Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 helt til i dag har alle spillene fungert, men nå vil absolutt alle personene gå bakover... dette gjelder ikke battlefield har prøft å instalere dem på nytt, men akkurat det samme skjer da og. noen råd? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Noen som har forandret tastene på tastaturet? Lenke til kommentar
Artifax Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 nei, og jeg bruker wasd knapp-systemet Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Dette pleier å være forårsaket av joystick eller andre spillkontroller som er feil konfigurert, eller som spillet misforstår. Flere har fx hatt problemer med at ratt får GTA3/Vice City-gubben til å gå baklengs. (Vet ikke hvordan man løser dette, annet enn å plugge ut/disable kontrollen, men det burde finnes en bedre måte). Lenke til kommentar
Artifax Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 takk GalFisk!!! jeg trakk ut logitech joysticken min, og nå funker alle spill igjen!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå