breisladd Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har i det siste sett på utallige telefoner, men klarer ikke å finne noen som jeg ikke finner negative ting som gir meg betenkligheter. Jeg vil ha en telefon som er på ca størrelse med en iPhone, den må ha god batteritid (må lades mindre enn hver 4 dag ved normal bruk), et kamera som tar bilder som er rimelig bra, ha et bra og responsivt operativsystem (mest sugen på android), gjerne gode multimedieegenskaper, og god på mail etc. Her er noen av de negative tingene(etter min mening) med telefonene jeg har sett på: iPhone: Ræva kamera Låst opp mot Apple (må bruke Itunes etc) Ikke minnekort som kan tas ut. "Gammeldags" HW?! HTC HD2: ?En tanke for stor i lomma? Relativt kjipt batteri. WM5 N1: Ikke kommet til Norge Dårlig kamera HTC Hero: Rar knekk nede på telefonen Dårlig kamera ?Noe svak hardware? Samsung Omnia HD i8910: Denne har jeg sett mest på, godt kamera og batteritid, men ser på forumet at den har kjipt brukergrensesnitt + at SW er noe "buggete" og at Samsung er dårlige på oppdateringer av dette? Nokia N97: Dårlig kvalitet ?Dårlig brukergrensesnitt? Jeg må jo understreke at disse "negative" tingene er noe som jeg har fått intrykk av gjennom å lese på div forum og tester. Derfor håper jeg at noen kan hjelpe meg med å velge den riktige telefonen? Kan sikkert si meg enig i at jeg er noe "flisespikker" men hvis jeg skal ha ny telefon er det jo morro å kjøpe den som jeg kommer til å like best. Men er sannelig ikke lett å velge en telefon gitt.. Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) N1 har et saa som saa kamera. (N1 kommer nok til norge foer eller senere, om ikke N1 saa kommer nok HTC Bravo som har lignende specs) Motorolla Millstone kan ogsaa vaere et Android alternativ. HTC HD 2 (Windows mobile 6.5) har et saa som saa kamera, ypperlig hardware og et bra ui (Sense) , men er noe bred og er defor kanskje ikke saa haand og lomme vennlig. Omnia HD har et veldig bra kamera og fungere aldeles utmerked som telefon, musikk spiller, video spiller ++++ men Symbian S60v5 kan virke noe "gameldags" UI messig sett. Men Samsung kommer med en "stor" firmware oppdatering Jan/Feb 2010 for Omnia HD som forbedrer og modeniserer brukergrensesnittet for denne en god del. Nokia N97/N97 Mini ok kamera , N-97 Mini er og foretrekke framfor N97. Nokia N-900, ok kamera , litt uferdig som telefon men med et OS (Maemo) med ypperlig potensiale. Samsung Omnia 2 (windows mobile 6.5) har bra kamera og multi media funksjoner. Men utifra specs.. ville nok Sony Ericsson X10 vaere naermest til aa falle i din smak. Endret 14. januar 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
Ovnskaren Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har i det siste sett på utallige telefoner, men klarer ikke å finne noen som jeg ikke finner negative ting som gir meg betenkligheter. Jeg vil ha en telefon som er på ca størrelse med en iPhone, den må ha god batteritid (må lades mindre enn hver 4 dag ved normal bruk), et kamera som tar bilder som er rimelig bra, ha et bra og responsivt operativsystem (mest sugen på android), gjerne gode multimedieegenskaper, og god på mail etc. Her er noen av de negative tingene(etter min mening) med telefonene jeg har sett på: iPhone: Ræva kamera Låst opp mot Apple (må bruke Itunes etc) Ikke minnekort som kan tas ut. "Gammeldags" HW?! HTC HD2: ?En tanke for stor i lomma? Relativt kjipt batteri. WM5 N1: Ikke kommet til Norge Dårlig kamera HTC Hero: Rar knekk nede på telefonen Dårlig kamera ?Noe svak hardware? Samsung Omnia HD i8910: Denne har jeg sett mest på, godt kamera og batteritid, men ser på forumet at den har kjipt brukergrensesnitt + at SW er noe "buggete" og at Samsung er dårlige på oppdateringer av dette? Nokia N97: Dårlig kvalitet ?Dårlig brukergrensesnitt? Jeg må jo understreke at disse "negative" tingene er noe som jeg har fått intrykk av gjennom å lese på div forum og tester. Derfor håper jeg at noen kan hjelpe meg med å velge den riktige telefonen? Kan sikkert si meg enig i at jeg er noe "flisespikker" men hvis jeg skal ha ny telefon er det jo morro å kjøpe den som jeg kommer til å like best. Men er sannelig ikke lett å velge en telefon gitt.. Tror denne passer til dine krav. Enkel i bruk og god batteritid. http://old.prisguide.no/product.php?produc...8&cat_id=19 Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Har i det siste sett på utallige telefoner, men klarer ikke å finne noen som jeg ikke finner negative ting som gir meg betenkligheter. Jeg vil ha en telefon som er på ca størrelse med en iPhone, den må ha god batteritid (må lades mindre enn hver 4 dag ved normal bruk), et kamera som tar bilder som er rimelig bra, ha et bra og responsivt operativsystem (mest sugen på android), gjerne gode multimedieegenskaper, og god på mail etc. Her er noen av de negative tingene(etter min mening) med telefonene jeg har sett på: iPhone: Ræva kamera Låst opp mot Apple (må bruke Itunes etc) Ikke minnekort som kan tas ut. "Gammeldags" HW?! HTC HD2: ?En tanke for stor i lomma? Relativt kjipt batteri. WM5 N1: Ikke kommet til Norge Dårlig kamera HTC Hero: Rar knekk nede på telefonen Dårlig kamera ?Noe svak hardware? Samsung Omnia HD i8910: Denne har jeg sett mest på, godt kamera og batteritid, men ser på forumet at den har kjipt brukergrensesnitt + at SW er noe "buggete" og at Samsung er dårlige på oppdateringer av dette? Nokia N97: Dårlig kvalitet ?Dårlig brukergrensesnitt? Jeg må jo understreke at disse "negative" tingene er noe som jeg har fått intrykk av gjennom å lese på div forum og tester. Derfor håper jeg at noen kan hjelpe meg med å velge den riktige telefonen? Kan sikkert si meg enig i at jeg er noe "flisespikker" men hvis jeg skal ha ny telefon er det jo morro å kjøpe den som jeg kommer til å like best. Men er sannelig ikke lett å velge en telefon gitt.. Tror denne passer til dine krav. Enkel i bruk og god batteritid. http://old.prisguide.no/product.php?produc...8&cat_id=19 Haha! +1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) hvilket os vil du ha? Endret 14. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
tbar2112 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 N1:Ikke kommet til Norge Dårlig kamera Hvordan kommer du til at denne har et dårlig kamera?? Litt tidlig å komme med slike utsagn, tror du ikke? http://news.cnet.com/8301-27076_3-10431279-248.html Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg vil ha en telefon som er på ca størrelse med en iPhone, den må ha god batteritid (må lades mindre enn hver 4 dag ved normal bruk), et kamera som tar bilder som er rimelig bra, ha et bra og responsivt operativsystem (mest sugen på android), gjerne gode multimedieegenskaper, og god på mail etc. Har samme "problemet" selv, finner ingen touch-mobil jeg liker godt nok. Av touch har jeg kun gått til innkjøp av en Samsung Jet, solgte den etter fire uker, svært misfornøyd. Ut i fra dine kriterier er det kanskje verd å vente på Sony Ericsson Xperia X10 som (forhåpentligvis) kommer i februar / mars? Den ser i alle fall bra ut på papiret, så får vi se om den innfrir når den kommer. Da blir det min neste telefon. hvilket os vil du ha? Han skrev at han var mest sugen på android. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Samsung kommer med oppdatering til Omnia HD, om den ikke alt har kommet. Skal vist fjerne en del buggs. Samsung Omnia HD update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå