unik42 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ubisofts skuffende resultater fører til utsettelser. Les mer Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 "#¤¤%£$£@@½ Ubisoft! Hvert eneste Splinter Cell har vært utsatt 3 ganger! Dette er nr. 4! Skjerpings Ubi. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bra. Nok av toppspill framover. Så får de heller finpusse litt ekstra på spillet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Helt enig, dette spillet blir bra tror jeg. Så at de bruker litt ekstra tid på finpussing er bare positivt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 At det blir bra, ja det tror jeg, men pokker heller å lang ventetid.. Kan vi ikke i det minste på ny trailer eller en beta? Gleder meg jo halvt i hjel.. Får håpe det kommer et par andre gode spill i mellomtiden.. Håper nesten det snart lekkes et utgave av spillet, og en del bugs, so be. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvis man heller vil spille et uferdig spill, enn å måtte vente litt ekstra: Søk jobb som profesjonell alpha/beta-tester. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det kommer utrolig mange gode spill i år. Spesielt det første kvarteret. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 At det blir bra, ja det tror jeg, men pokker heller å lang ventetid.. Kan vi ikke i det minste på ny trailer eller en beta? Gleder meg jo halvt i hjel.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 At det blir bra, ja det tror jeg, men pokker heller å lang ventetid.. Kan vi ikke i det minste på ny trailer eller en beta? Gleder meg jo halvt i hjel.. 0:49, ekte person eller? Den traileren fikk meg bare til å glede med 3x så mye.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tror det, ikke 100% sikker men. Dårlig lipsync på han karen som snakker, men satser på at det er bare traileren. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Regnerm ed at alle de som ventyer her har sett den 3 delers filmen på IGN , der man får se en god del gameplay. Det som jeg syns er artig er at det er på en måte 2 spill. Du har historien med Sam og så har du coop-delen som er ganske lang også. Endret 14. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 OMG &/(%(¤%&%(¤(%(&%%/ IDIOTER UBISOFT!! Sier det igjen, la utviklerene bli FERDIGE med spill før de må lansere dem. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever" I alle fall noe sannhet i det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hvis noen her vil spille ett uferdig spill meld dere på en Beta av ett spill. Selve spillene bør være ferdige før de gis ut. Endret 15. januar 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Småkjipt, men passer bra forhold til slippdatoen til mye annet. Satser på å rekke både Assassin's Creed 2 (venter på PC-versjonen selvsagt) og Just Cause 2 innen det kommer. Både Mafia 2 og Trackmania 2 er vel også på vei litt seinere. Ser ut til at det blir omtrent ett i måneden, så kan funke fint dette. Utrolig med fem av de oppfølgerne jeg har sett mest fram til rett etter hverandre :O Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Gleder meg som en unge til og spille coop Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Håper det er bedre en Double Agent, det var skuffende til tusen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Håper det er bedre en Double Agent, det var skuffende til tusen. Det gode er at om noen ser deg, er ikke oppdraget over, i Double Agent var det "I see you, lost trust" så måtte du starte på nytt, nå må du løpe vekk og "break line of sight".. hørtes iallefall mye bedre ut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jupp. Nå var det veldig mye mer en akkurat det som var galt med Double Agent, det var kjedelig, buggy beyond belief (og patchene som ble sluppet ordnet heller ikke opp i det), grafisk dårlig og generelt dårlig. Dårligste i serien spør du meg. Men jeg digger Fisher og kommer garantert til å gi UBISOFT en ny sjanse med Conviction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg