Zabre777 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei, Lurer bare på om det går an å ha både headset og et anlegg tilkoblet et lydkort samtidig.. Nå for tiden driver jeg å krabber bak PC'en og skifter ledning. Litt tungvindt.. Finnes det en splitt eller noe som vil fungere? Jeg bruker "mini-jack" både til headset (Koss UR-30) og anlegg. Man har vel bare en "audio out"-sak på et lydkort? Burde hatt 10 spør du meg.. Takker så meget for hjelpen, Henning Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 På Hercules Game Surround Fortissimo 7,1 iii har du front + bak + sub + eit eller anna til + HEADPHONES utgang. Du velger i softwaren / drivern på systray kva du vil bruke. Dessuten har det optisk ut, noke som eg bruker nå. Fønker meget bra. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kanskje en slik: Koster 11,90 på Biltema. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Hey hey... Den der er sikkert mer enn god nok. Tusen takk for hjelpen ! Har Biltema rett oppi veien her.. Henning Lenke til kommentar
KriB Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Blir ikke lyden litt dårligere av å bruke en splitt? Syns jeg husker fra mine glade "dele-walkman-med-søstra-mi-i-baksetet-på-bilen"-dager at lyden ble ganske nøyaktig halvparten så høy...? Burde ikke det ha en viss invirkning på lyden i både headsett og anlegg? Mulig jeg er helt på jordet, men... Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg husker jeg brukte noe liknende en gang, og den delte faktisk stereo-signalet opp i to. Ble mono i to headset i stedet for stereo i ett.. Håper jeg finner noe som kan brukes.. Kommer bare til å benytte en ting av gangen (headset eller anlegg), så det skulle vel ikke redusere effekten? Vi får se. Henning Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 går vel fint det. bruker sånn sak selv for å bruke 2 anlegg på pcen. (ett anlegg og ett creative høyttaler system) Har prøvd å koble anlegget inn uten å bruke den tingen, lyden blir ikke noe høyere, men her blir signalet forsterka når det kommer frem uansett. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Funker helt OK til vanlig PC-bruk. :smile: Ville ikke brukt den til HiFi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå