mad_arab Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg svarer ganske ærlig til folk jeg kjenner. Kan ikke huske at folk jeg ikke kjenner har spurt meg. Jeg burde kanskje være litt forsiktig med den informasjonen, men med den jobben og den situasjonen jeg har nå så kan de fleste tippe det sånn ca uansett. Jeg er sterk motstander av skattelistene og at fremmede skal få denne informasjonen uten at jeg gir den. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det virker som ingen tørr å innrømme at dem tjener lite? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 «Nok til salt i grøten» er et fint svar. Hva jeg tjener og ikke tjener, har andre ingenting med. … og jeg hater skattelistene, som alle og en hver kan snoke i. Jeg er glad jeg ikke kunne brydd meg mindre. Skjønner virkelig ikke problemet med det. Prinsippsak. Det blir på samme måte som om noen skulle legge ut annen personlig info, som f.eks. hvilke nettsider man besøker, eller informasjon om hvilke sykdommer man har. Jeg har ingenting å skjule, men ser virkelig ikke hva godt som kommer ut av slikt … Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nordmenn er så latterlig lite kritisk til sånt. Akuratt som med datalagringsdirektivet sier folk "Jeg har ingenting å skjule så samme for meg". Greit at man ikke har noe å skjule, men hva er poenget med å dele det? ganger man noe på det? Nei.. Nei til skattelister. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det virker som ingen tørr å innrømme at dem tjener lite? Hele landet går vel ikke rundt å tjener lite? Jeg antar de fleste har så de greier seg, men ser lite til pengene som vises på skattelistene.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det virker som ingen tørr å innrømme at dem tjener lite? Jeg kan gjerne innrømme at jeg tjener for lite i forhold til jobben jeg gjør. Jeg kan også informere deg om du er ganske dårlig i norsk. Var det noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå