Gå til innhold

Hvor privat er privatøkonomien din?

Ekko

Anbefalte innlegg

Jeg svarer ganske ærlig til folk jeg kjenner. Kan ikke huske at folk jeg ikke kjenner har spurt meg. Jeg burde kanskje være litt forsiktig med den informasjonen, men med den jobben og den situasjonen jeg har nå så kan de fleste tippe det sånn ca uansett. Jeg er sterk motstander av skattelistene og at fremmede skal få denne informasjonen uten at jeg gir den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
«Nok til salt i grøten» er et fint svar. Hva jeg tjener og ikke tjener, har andre ingenting med.

og jeg hater skattelistene, som alle og en hver kan snoke i.

Jeg er glad jeg ikke kunne brydd meg mindre. Skjønner virkelig ikke problemet med det.

Prinsippsak. Det blir på samme måte som om noen skulle legge ut annen personlig info, som f.eks. hvilke nettsider man besøker, eller informasjon om hvilke sykdommer man har. Jeg har ingenting å skjule, men ser virkelig ikke hva godt som kommer ut av slikt …

Lenke til kommentar

Nordmenn er så latterlig lite kritisk til sånt. Akuratt som med datalagringsdirektivet sier folk "Jeg har ingenting å skjule så samme for meg".

Greit at man ikke har noe å skjule, men hva er poenget med å dele det? ganger man noe på det? Nei..

Nei til skattelister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...