lofsa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg skrev en lang oppgave, så glemte jeg å lagre på 4 timer. Så nå har jeg mista 4 timers arbeid! Hva kan jeg gjøre! Please! Den skal leveres imorra! Jeg har windows xp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du kan starte på nytt og huske å lagre ofte. Gjerne i to eksemplarer. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 under systemverktøy finnes det et tilbakestillings verktøy =)prøv det Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 under systemverktøy finnes det et tilbakestillings verktøy =)prøv det Hvor eksakt er det? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Start-Alle Programmer-Tilbehør-Systemverktøy-Systemgjenoppretting Lenke til kommentar
lofsa Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Skrive det på nytt har jeg ikke tid til, har fortsatt mer jeg skal skrive. Jeg har skrevet oppgaven i word. Og når jeg trykker på egenskaper(på fila) Så står det "endret":13. januar 2010, 09:19:25. DEN fila er det jeg er ute etter. Mulig å få den tilbake? Lenke til kommentar
samerk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Hvilken versjon av Office bruker du? Uansett versjon, det er en egenskap i Word som gjør at du kan redde filen, men det betinger at denne egenskapen var sjekket før Word krasjet. Endelsen på backup-filene i Word er ".wbk". Endret 14. januar 2010 av samerk Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 under systemverktøy finnes det et tilbakestillings verktøy =)prøv det Start-Alle Programmer-Tilbehør-Systemverktøy-Systemgjenoppretting Dette har ingenting med Word-filer eller andre dokument-filer å gjøre og vil bare være bortkastet tid. Hvis Word ble avsluttet på vanlig måte og man takket nei til tilbudet om å lagre filen, så kan man bare glemme å finen igjen det man skrev. Hvis Word crashet, så vil det kanskje ligge igjen en fil med et navn som begynner på "~$". Det betyr at Word har automatisk lagret endringer i filen siden den ble opprettet, og da er det muligheter for å gjenvinne det tapte. Men har du ingen slik fil, så er det bare å glemme det. Lenke til kommentar
samerk Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg må dessverre gå før jeg ser svaret ditt. Men her har du et søk som går på hvordan du eventuelt kan redde filen. http://www.google.no/search?hl=no&sour...mp;aq=f&oq= Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Få gang på skriving i stadenfor å sitte på forum er nok det smarteste. Er det ikkje lagret, så er det ikkje lagret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå