Kjull Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei Har en D-Link DNS 323 (eller noe i den dur) Nettverksdisk med itunes server på som står i hjemmenettet. Går det an å få en link til stereoanlegget så det kan spille fra Itunes biblioteket? Hva må i så fall til av hardware og åssen settes det opp? :-) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Standardløysningen er jo ein airport express med Airtunes, og då er denne kobla til med ein minijack-plugg inn i stereoen. Du styrer einheiten frå Itunes (valg av høytalerutgang , min datamaskin vs "navn på Airtunes") vedlegger to eldre screenshoots for dette: #møkk å linke til bilder som allereie er laste opp som vedlegg var ikkje ein enkel sak# Endret 14. januar 2010 av Jankee Lenke til kommentar
Kjull Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Standardløysningen er jo ein airport express med Airtunes, og då er denne kobla til med ein minijack-plugg inn i stereoen. Du styrer einheiten frå Itunes (valg av høytalerutgang , min datamaskin vs "navn på Airtunes")vedlegger to eldre screenshoots for dette: #møkk å linke til bilder som allereie er laste opp som vedlegg var ikkje ein enkel sak# Takk, skal kikke å det, men ville helst hatt en løsning der D-Link boksen og stereoen kunne kommunisert uten at jeg må innom en Pc og kontrollere, altså en "dings" på stereoen som kan lese og styre itunes biblioteket på NAS boksen direkte. Helst :-) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ... ville helst hatt en løsning der D-Link boksen og stereoen kunne kommunisert uten at jeg må innom en Pc og kontrollere, altså en "dings" på stereoen som kan lese og styre itunes biblioteket på NAS boksen direkte. Helst :-) En enkel bærbar PC kan være en slik "dings", forutsatt at den har nettverksinterface og lydutgang og kan kjøre iTunes. Lenke til kommentar
Kjull Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 ... ville helst hatt en løsning der D-Link boksen og stereoen kunne kommunisert uten at jeg må innom en Pc og kontrollere, altså en "dings" på stereoen som kan lese og styre itunes biblioteket på NAS boksen direkte. Helst :-) En enkel bærbar PC kan være en slik "dings", forutsatt at den har nettverksinterface og lydutgang og kan kjøre iTunes. Ja det kan være en god løsning :-) Vil de der små enkle eee min laptop pc'ene klare sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå