abene Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ny Lightning beta skal være kompatibel med Thunderbird 3. Les mer Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Huh, jeg har da kjørt Thunderbird 3 med Lightning lenge allerede. Begge var i Fedora 12 ved release, da som betaversjoner begge to. De fungerte/fungerer utmerket sammen. Lenke til kommentar
rubrav Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Tunderbird og kalenderen funker helt greit. Men hvordan kan jeg synkronisere Lightning mot NOKIA-mobilen min? Ehh..- ser i en annen diskusjon her på forumet Guide: Kalendere at det er funnet løsning på problemet mitt ved å synkronisere via Google-kalenderen. Hadde vært fint med en 4-5 punkters oppskrift på hvordan dette gjøres. Altså: "Original" Lightning-kalender på hjemmemaskinen min ønskes synkronisert mot Nokia PC-suite. Endret 15. januar 2010 av rubrav Lenke til kommentar
rubrav Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ok det er vel ikke problematisk da. MEN kan jeg få denne 4-5 punkters oppsktriften? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå