AfterGlow Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nintendo har ingen planer om å forhaste seg. Les mer Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hørest bra ut. Jeg er på ingen måte en gamer, men Zelda er noe helt spesielt. Det er vel noe med friheten og historien som engasjerer meg slik. Så jeg ser virkelig frem til dette kommende spillet og har troen på at det kan overgå Twillight Princess som forøvrig kanskje er det beste spillet jeg noengang har spillt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hørest bra ut. Jeg er på ingen måte en gamer, men Zelda er noe helt spesielt. Det er vel noe med friheten og historien som engasjerer meg slik. Så jeg ser virkelig frem til dette kommende spillet og har troen på at det kan overgå Twillight Princess som forøvrig kanskje er det beste spillet jeg noengang har spillt. Da burde du prøve Legend of Zelda: Ocarina Of Time og deretter Majoras Mask. Ellers går du glipp av mye Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da burde du prøve Legend of Zelda: Ocarina Of Time og deretter Majoras Mask. Ellers går du glipp av mye Hehe, har selvsagt spillt de også. Som sagt, jeg er ingen notorisk gamer, men Zelda spillene har gledet meg mye opp gjennom årene. Lenke til kommentar
runela Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Får håpe det lever opp til forhåpningene. Har virkelig gledet meg lene på og få delta i et nytt eventyr. I mellomtiden får jeg kose med med Spirit tracks til DS. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gleder meg som en liten unge :!: Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Mange spill jeg ser frem til, men når et Zeldaspill står for tur er det ingenting som står høyere på prioriteringslisten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg