H-Lille Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hallo Trenger da noen råd til hvilke øvelser jeg skal ta og antall repitisjoner osv for å bygge litt muskler, er hovedsaklig armer og skuldre som burde ha vokst litt, men også generelt overkroppen. Har ett slikt "multiapparat" med litt forskjellig ting på, en ribbevegg, manualer og en romaskin til å hjelpe meg med. Takker for svar Lenke til kommentar
Knife Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vet ikke mye om multiapperat øvelser og sånn, men ikke bygg armer med isolasjons øvelser. http://stronglifts.com/how-to-build-bigger...s-triceps-arms/ Lenke til kommentar
Sternocleidomastoid Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Romaskin er genialt bra trening! beste treningen du kan få! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Romaskin er genialt bra trening! beste treningen du kan få! Bullshit. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Selg multiapparatet ditt. Bruk pengene på et medlemskap i en gym hvor du kan gjennomføre Starting Strength-programmet. Selg romaskinen og bruk pengene på melk. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Her lukter jeg Mark Rippetoe.. Milk are for babies - arnold schwarzenegger Endret 18. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Arnold summerte det opp ganske bra: melk er mat for babyer, og det er det som gjør det så bra. Melk inneholder respektable mengder med fett, proteiner og karbohydrater i tillegg til at det inneholder IGF-1 (Insulin-Like Growth Factor 1) som er et anabolt (dvs. muskeloppbyggende) hormon. Melk blir gitt til pattedyrbabyer av pattedyrmammaer for at babyene skal vokse fort, og vi som tåler melk i voksen alder burde utnytte denne drikken til det fulle. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Drakk før 3liter med melk så er enig med deg Men nå går det mer på kylling og egg Lenke til kommentar
H-Lille Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 der jeg har tilgang til dette er ombord i en båt der jeg jobber, så noe fancy treningsstudio er ikke tilgjengelig, + å drive med slike "tunge" markløft (eller hva nå dere kaller det) er ikke aktuelt siden jeg har lite lyst til å slå meg ihjel grunnet en del bevegelse i båten og man kan komme fort i ubalanse Så om noen har noen forslag til øvelser jeg kan gjøre uten noe slikt hadde vært topp! så derfor er det "multiapparatet" ganske så greit.. Kan gjerne gi meg tips i hva slags tilskudd jeg kan ta å, slikt proteinpulver og slikt(har ikke peiling...) Er veldig tynn så noen ekstra kilo hadde ikke skadet, da kan det vel være lurt i ta slik "veight gainer"? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå