lysbryter Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Fordelene med APIC er jo klare, og mange BIOS-guider anbefaler en å enable dette i BIOS. Men her anbefales man å disable APIC når man har nForce2 chipset. Hva er rett? Edit: Riktig link. Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Sikker på at den linken der funker? APIC har i en del tilfeller holdt folk tilbake når det gjelder FSB klokking. Så fort de har disablet den så har de kommet en del lenger. Er vel noen som har hatt problemer med lyden også med APIC enablet. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Nå er det klart: Jeg MÅ ha APIC enablet. Hvis ikke vil rett og slett ikke Windows starte etter at jeg har installert chipset-driverne, som jeg jo trenger... Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Nå er det klart: Jeg MÅ ha APIC enablet. Hvis ikke vil rett og slett ikke Windows starte etter at jeg har installert chipset-driverne, som jeg jo trenger... Skal man disable APIC så må windows reinstalleres. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Skal man disable APIC så må windows reinstalleres. Jeg er klar over det... Det var også det jeg gjorde (flere ganger), men jeg fikk rett og slett ikke startet Windows dersom APIC var deaktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå