bluetrack Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei! Ønsker å bruke media center extender for å ta opp fra tv til min harddisk på pc. Spørsmålet mitt er hvordan jeg kobler til tv-signalet til xboxen? Jeg har koblet den opp i dag til en ledig scart på tv og bruker den til å spille på. Media center er også oppe og går og kommuniserer med xbox. Man må vel koble xboxen til en tuner vel? Kan man bruke en gammedags videorecorder?! Har også kabeltv fra canal digital og bak på tuneren er det 2 stk scart der den ene er utgang til video...kan man bruke den? Ønsker ikke å montere kort i pc`n. Ble litt mye her men, men. Takker for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skal du sende signal frå TV-tuner, gjennom Xbox til PC og ta det opp der? Xbox-en har så vidt eg veit ikkje noko inngang for videosignaler, korleis skal det då gå til? Kvifor ikkje kjøre TV-signalet rett inn på PC-en? Du må ha eit kort med Video-In på PC-en for å kunne ta i mot signalet. Lenke til kommentar
bluetrack Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Skal du sende signal frå TV-tuner, gjennom Xbox til PC og ta det opp der? Xbox-en har så vidt eg veit ikkje noko inngang for videosignaler, korleis skal det då gå til? Kvifor ikkje kjøre TV-signalet rett inn på PC-en? Du må ha eit kort med Video-In på PC-en for å kunne ta i mot signalet. Jeg bare undersøker muligheter her. Pc står litt langt unna tv-signal så jeg hadde håpet det kunne løses på en annen måte. Finnes det noe trådløst som overfører fra tuner til pc da?. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) tv signalet MÅ inn på pc først. og det finnes vel neppe noe slikt trådløst utstyr ?? Endret 14. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå