Gå til innhold

Usikker på prosessorkjøler.

mortho7

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg bruker nå en stock-kjøler fra Intel som kom med i pakken da jeg kjøpte prosessoren, men har bestemt meg for å kjøpe meg en 'decent' prosessorkjøler.

Men jeg bruker OCZ PC2-8500 Reaper HPC som ram, og de har jo heatsinks. Jeg har 2stk av dem (2x2GB) og har tenkt å fylle ut resten av plassene med 2x2GB til. Driver med en del videoredigering (Rendering = H*lve*te med lite RAM).

Jeg bare lurer på om det er noen bra prosessorkjølere som passer tross heatsinkene, eller om heatsinkene vil bli en utfordring i det hele tatt? Jeg har LGA775 oppsett og hvis det spiller noen rolle så har jeg CoolerMaster HAF932 kabinett og et Asus P5Q HK.

Morten.

EDIT: Vil en CM V8 passe?

Endret av mortho7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer litt ann på hvilket hovedkort du har (mtp NB.kjøleren). Men TRUE og Noctuas tårn-kjølere er supre. De koster litt, men yter fantastisk, og man kan bestemme hvilken vifte man vil ha montert på selv.

La inn HK i første post nå.

Når du sier Tårn-kjølere, tenker du på dem som har bare har kjøleribber, eller dem som har vifter?

RIBBER

VIFTER

Lenke til kommentar
Det er jeg 99% sikker på.

For eksempel:

IMG_2658.JPG

Se her ja. Ser bra ut det. Én vifte ville i alle fall passe der og det ser ut som om den andre vil passe i tillegg. Da er det fullt mulig at jeg går for den. Takker for hjelpa! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...