mortho7 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Heisann. Jeg bruker nå en stock-kjøler fra Intel som kom med i pakken da jeg kjøpte prosessoren, men har bestemt meg for å kjøpe meg en 'decent' prosessorkjøler. Men jeg bruker OCZ PC2-8500 Reaper HPC som ram, og de har jo heatsinks. Jeg har 2stk av dem (2x2GB) og har tenkt å fylle ut resten av plassene med 2x2GB til. Driver med en del videoredigering (Rendering = H*lve*te med lite RAM). Jeg bare lurer på om det er noen bra prosessorkjølere som passer tross heatsinkene, eller om heatsinkene vil bli en utfordring i det hele tatt? Jeg har LGA775 oppsett og hvis det spiller noen rolle så har jeg CoolerMaster HAF932 kabinett og et Asus P5Q HK. Morten. EDIT: Vil en CM V8 passe? Endret 14. januar 2010 av mortho7 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kommer litt ann på hvilket hovedkort du har (mtp NB.kjøleren). Men TRUE og Noctuas tårn-kjølere er supre. De koster litt, men yter fantastisk, og man kan bestemme hvilken vifte man vil ha montert på selv. Lenke til kommentar
mortho7 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Kommer litt ann på hvilket hovedkort du har (mtp NB.kjøleren). Men TRUE og Noctuas tårn-kjølere er supre. De koster litt, men yter fantastisk, og man kan bestemme hvilken vifte man vil ha montert på selv. La inn HK i første post nå. Når du sier Tårn-kjølere, tenker du på dem som har bare har kjøleribber, eller dem som har vifter? RIBBER VIFTER Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Da tenker jeg på denne eller denne. TRUE må du kjøpe vifte til ved siden av Lenke til kommentar
mortho7 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Da tenker jeg på denne eller denne. TRUE må du kjøpe vifte til ved siden av Så hvis jeg monterer denne og i tillegg har RAM med heatsinks så vil den passe? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det er jeg 99% sikker på. For eksempel: Lenke til kommentar
mortho7 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Det er jeg 99% sikker på. For eksempel: Se her ja. Ser bra ut det. Én vifte ville i alle fall passe der og det ser ut som om den andre vil passe i tillegg. Da er det fullt mulig at jeg går for den. Takker for hjelpa! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du kan jo sette vifta på begge sidene uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå