DJ_Dark Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei. Som jeg har skrevet på den generelle tråden venter vi med å lage tråder på øvelser som er lengre ut i OL. Etter å ha snakket med Alastor kom vi frem til at hvis alle trådene skulle blitt laget med en gang ville det bare bli kaos her, så vi venter med å lage trådene først til øvelsene venter seg. Jeg kan godt ta på meg oppgaven med å lage tråder som jeg har gjort allerede. Men i alle fall. Vent med å lage tråder nå, de kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nå er det ærlig talt du som har opprettet det meste her. Dessuten stjal du ishockey fra meg, så jeg stiller høye krav. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg bare ser at flere øvelser har kommet etterhvert og da jeg skrev at de skulle ventes med føler jeg at jeg måtte lage denne tråden. Ishockey-tråden skal bli oppdatert som alle de andre. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sloss dere om å få opprette tråder? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Enkelte er litt mer engasjerte en andre vet du. Forøvrig trenger vel ikke denne være sticky lenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Sloss dere om å få opprette tråder? Det var for at alle øvelsene ikke skulle bli laget med en gang slik at alle bare forsvant på de neste sidene og folk lagde nye. Sticky kan fjernes ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå