Gå til innhold

Teflonoverflate på HTC Hero

Anbefalte innlegg

Planlegger å gå til innkjøp av en HTC Hero. Det står selvfølgelig mellom Absolute White eller Urban Brown. Jeg hører noen rykter om at det kun er Urban Brown som har teflonbelagt overflate på bakside, mens andre sier omvendt. Er det noen som vet hva som faktisk stemmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Urban Brown HTC Hero. Men teflon er det vel ikke? Hvordan kjenner man egentlig igjen teflon utenom på stekepanner? For meg virker baksiden mere gummiaktig, for ren plast er det ikke, så det betyr kanskje teflon? (Jeg er kjemiker, men teflon har jeg lite peiling på :)

Espen

Lenke til kommentar
Gjetter på at det er for å unngå at det fester seg skitt på telefonen, uunnværlig om telefonen er hvit- men unødvendig når telefonen er brun.

Ja har skjønt poenget med teflonoverflate. Jobber til daglig på Spaceworld og har fått inn et eksemplar av den hvite heroen. Bakdekselet minte meg ikke om noe annet enn plastikk, men det var på en måte litt sånn glatt. Samtidig står det på esken at man kan "vaske" bakdekselet med et slags middel. En kollega har den brune heroen og den kjentes mer ut som veldig myk gummi. Men kan nok stemme at det er den hvite som er utstyrt med teflon grunnet at den er mer utsatt for synlig slitasje. Har også sett at det hvite belegget på bakdekselet slites sakte men sikkert rundt kantene bare ved å ha den i lomma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...