duddez Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hørte at en kjendis sa at det faktisk var inn å kaste shit på lærern!! er det sant eller ?? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Og om det så var, ville du gjort det? Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg vil faktisk si at det er kult. Det er meget fett å se på, og læreren liker det nok. Alle i klassen min gjorde det før, go for it. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hva faen har dette med mote og velvære å gjøre? Lenke til kommentar
duddez Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hva faen har dette med mote og velvære å gjøre? Det er Mote da !!! en kjendiz zom sa det dha Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hva faen har dette med mote og velvære å gjøre? Det er Mote da !!! en kjendiz zom sa det dha Hahahahahaha fail Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Siden vi er innen på mote, snakker vi om skatemerke SHIT eller hva? http://www.shittm.com/ Endret 14. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
duddez Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Hva faen har dette med mote og velvære å gjøre? Det er Mote da !!! en kjendiz zom sa det dha Hahahahahaha fail ja det sa kona å dreit i pipa Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Om din kjendis sier at det er kult å hoppe utfor en bru så skal det plutselig være en mote? Vel... That's it, har ikke lengre kontakt med denne verden, jeg for heller gå å skyte meg selv... Endret 14. januar 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 En kjendis(skal ikke nevne navn) sa det var kult å hinke i stede for å gå. Er dette sant? Lenke til kommentar
duddez Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 En kjendis(skal ikke nevne navn) sa det var kult å hinke i stede for å gå. Er dette sant? Ja det er jævli mote!!!1 Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Om din kjendis sier at det er kult å hoppe utfor en bru så skal det plutselig være en mote? Vel... That's it, har ikke lengre kontakt med denne verden, jeg for heller gå å skyte meg selv... Wow? SERR? skal så syyykt hoppe utfra en bru nå azz Lenke til kommentar
duddez Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Om din kjendis sier at det er kult å hoppe utfor en bru så skal det plutselig være en mote? Vel... That's it, har ikke lengre kontakt med denne verden, jeg for heller gå å skyte meg selv... Gidder du? Lenke til kommentar
duddez Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Men særr han kjendizen za t det var driit inn og at de flezte ungene til kjendiz kompizene hanz kazta zhit på lærern !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg