Louigi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei. Etter mye flytting så har kabelen mellom tven og ps2en blitt borte. Noen som vet hvor man kan få tak i en ny? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Her, her og her Sikkert mange andre steder også. Vil tro at f.eks Spaceworld ville ha en slik inne, men den er sikkert overpriset som resten av varene. Endret 14. januar 2010 av E.C. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Her, her og her Sikkert mange andre steder også. Vil tro at f.eks Spaceworld ville ha en slik inne, men den er sikkert overpriset som resten av varene. Okei takk for svar Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 qxl.no har mange billige, og om du klarer å vente så får du dem veldig billig fra www.dealextreme.com Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) 45,- for en komponent-kabel fra Dealextreme Funker KNALLBRA! Forskjellen mellom multikabelen og denne, er omtrent det samme som forskjellen mellom PS1 og PS2. Endret 18. januar 2010 av nordemoniac Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Bestilte fra gamezone.no, og fikk den dagen etterpå. Betalte 100 kr for den eneste problmet er at det var 2 lydkabler(som vanlig) og 3 skjermkabler. Tven til dama har bare en gul kontakt, så lurer på om det finnes en overgang fra de tre skjermkablene til en gul? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du har kjøpt en komponentkabel, når du egentlig skal ha en kompositt-kabel. Det beste er bare å kjøpe en komposittkabel, da disse to formatene ikke er direkte kompatible. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Du har kjøpt en komponentkabel, når du egentlig skal ha en kompositt-kabel. Det beste er bare å kjøpe en komposittkabel, da disse to formatene ikke er direkte kompatible. Okei, tenkte meg det... Tror du denne funker? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Du har kjøpt en komponentkabel, når du egentlig skal ha en kompositt-kabel. Det beste er bare å kjøpe en komposittkabel, da disse to formatene ikke er direkte kompatible. Okei, tenkte meg det... Tror du denne funker? Jeg vet ikke, jeg tror ikke det, det står at det er en RGB-scart, som kun brukes av nyere lcd-tver. Kabelen du savner kalles ofte for ps2 av, eller ps2 kompositt. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Du har kjøpt en komponentkabel, når du egentlig skal ha en kompositt-kabel. Det beste er bare å kjøpe en komposittkabel, da disse to formatene ikke er direkte kompatible. Okei, tenkte meg det... Tror du denne funker? Jeg vet ikke, jeg tror ikke det, det står at det er en RGB-scart, som kun brukes av nyere lcd-tver. Kabelen du savner kalles ofte for ps2 av, eller ps2 kompositt. Okei du vet ikke tilfeldigvis en nettbutikk man får kjøpt det? har sjekka litt, men ikke funnet noe... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Som jeg sa: qxl eller dealextreme. http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an593070238/ http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29778 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå